וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תערער על ההרחקה: "משלמים מחיר על פרשת נגריירה"

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 7:15

בארסה ניצחה את אלאבס, צ'אבי זועם על ההרחקה של ויטור רוקה אבל רפא מרין שנפצע מרגליו של הברזילאי הראה תמונה שמוכיחה את העבירה

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:3/ספורט1

ברצלונה ניצחה אתמול (שבת) 1:3 את אלאבס אחרי שלושה שערים יפים של רוברט לבנדובסקי, אילקאי גונדואן ו-ויטור רוקה המחליף, אבל הקבוצה יצאה זועמת אחרי ההרחקה של הברזילאי הצעיר, שהורחק לאחר שספג כרטיס צהוב שני.

בארסה הוליכה 0:2, וצ'אבי כעס על השער שקבוצתו ספגה. "הצגנו יכולת טובה והיינו מאוד סולידיים מאחור", אמר הממאן, שמאז שהושיעש יעזוב בתום העונה קבוצתו ניצחה פעמיים, "חבל שספגנו את השער הזה, כי הייתה לנו שליטה על המשחק ב-0:2 ותוך דקות הם כבשו. הגנו לא טוב על הרחבה וזה מכעיס אותי.

"יש לנו שני ניצחונות אחרי ההודעה על ההחלטה שלי, אמרתי שזה הכרחי, והנה באה התגובה של הקבוצה. היינו מאוד יעילים, משהו שהיה חסר לנו כל העונה. זה ניצחון חשוב".

ויטור רוקה מורחק, במהלך המשחק של ברצלונה. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
ויטור רוקה מורחק, במהלך המשחק של ברצלונה/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

ויטור רוקה החליף את גונדואן בדקה ה-63, כבש שער שלישי, והברזילאי הורחק תשע דקות מאוחר יותר, לאחר שספג כרטיסים צהובים על מרפק על נואל טנאליה ועבירה על רפא מרין. בבארסה טענו שרוקה לא נגע במרין, אעבל בסיום המשחק הבלם של אלאבס (שגדל בריאל מדריד) פירסם תמונה של הרגל הפצועה שלו, עם דקירות של פקקים לכאורה מרגלי ויטור רוקה. אוהדי בארסה טענו שהוא שיקר והראה את הרגל הלא נכונה, אבל הוא הוסיף צילום נוסף שמראה שזו אכן הרגל הימנית.

"אנחנו הולכים לערער על ההרחקה של ויטור רוקה. ברור שזו טעות, עוד אחת נגדנו. אני חושב שההרחקה הייתה מאוד לא הוגנת", הוסיף צ'אבי, "כבר אמרתי את זה בעבר, אני חושב שאנחנו משלמים מחיר על פרשת נגריירה. זה מה שאני חושב. אמרתי שלא אדבר על שופטים, אבל מה אני יכול לעשות? לשקר?".

ברצלונה במקום השלישי עם 50 נקודות, שבע אחרי המוליכה ריאל מדריד, שתפגוש את אתלטיקו מדריד היום (ראשון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully