וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלסינג אפריפה קבע שיא לאומי חדש ב-200 מטר באולם

האצן המצטיין עצר את השעון על 20.72 שניות בתחרות במץ, צרפת. נועם ממו קבע שיא ישראלי ב-600 מטר באולם

מחוץ לקווים, 2.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ארבעה ימים אחרי שקבע שיא ישראלי חדש בריצה ל-200 מטר באולם, בלסינג אפריפה (מכבי ת"א) שיפר את השיא הלאומי שוב כשקבע הערב (שבת) 20.72 שניות והגיע למקום הראשון בגמר בתחרות במץ, צרפת. אפריפה שיפר את השיא הישראלי ב-22 מאיות. כזכור, רק השבוע הוא קבע תוצאה של 20.94 שניות בתחרות בצ'כיה.

אפריפה ציין: "אני מאוד שמח מהתוצאה שקבעתי, הכל התחבר לי הערב. מרגיש שיש לי עוד הרבה לתת ורעב מאוד לקראת ההמשך".

יגאל בלון, מאמנו של אפריפה סיפר: "אני מרוצה מאוד מההישג של בלסינג. שנה שעברה הייתה לנו עונה לא פשוטה והתוצאה הזו חשובה לבלסינג, גם בשביל האמונה להמשך. תודה גדולה לכל מי שתומך בנו, איגוד האתלטיקה, אגודת מכבי ת"א והוועד האולימפי בישראל".

הרץ הישראלי, נועם ממו. איגוד האתלטיקה, אתר רשמי
הרץ הישראלי, נועם ממו/אתר רשמי, איגוד האתלטיקה

נועם ממו (הפועל עמק חפר) הוסיף לעצמו שיא ישראלי נוסף באולם, כשהערב קבע 1:17.46 דק' בריצה ל-600 מטר וסיים מקום השלישי בגמר. כזכור, שבוע שעבר קבע שיא לאומי בריצה ל-800 מטר באולם.

ממו אמר: "אני שמח מאוד להגיע לתחרות ברמה גבוהה כזו, לייצג את המדינה ולשבור את השיא הישראלי ב- 600 מטר. זה שיפור טוב שלי ואני מצפה להמשיך ולשבור שיאים".

אמיר רמון, מאמנו של ממו, ציין: "אני מאוד מבסוט מהתוצאה של נועם ומהבגרות שנועם הפגין. הוא התנהל בריצה כמו מישהו שמרגיש שהוא שייך ולא נופל מרצים בטופ העולמי. טקטית נעשו הרבה טעויות, כך שאני בטוח שהוא יכול לרוץ מהר יותר בעתיד. בכל מקרה, הריצה הזו מוכיחה לנו שנועם יכול לעשות את קפיצת המדרגה ב-800 מטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully