וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואל אמביד עשוי לעבור ניתוח במיניסקוס, ו"להיעדר זמן ממושך"

עודכן לאחרונה: 3.2.2024 / 21:13

סנטר פילדלפיה סובל מפציעה בברך שמאל, הקבוצה טרם החליטה על דרך הטיפול בו. מה שבטוח: תואר ה-MVP בסכנה

ג'ואל אמביד מול ניקולה יוקיץ', פילדלפיה מול דנבר. Tim Nwachukwu, GettyImages
מי מביניהם יזכה? אמביד ויוקיץ'/GettyImages, Tim Nwachukwu

כוכב פילדלפיה סיקסרס ג'ואל אמביד סובל מקרע במיניסקוס בברך שמאל והוא שוקל לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה ארוכה, כך מדווח בארה"ב. אמביד והצוות הרפואי של הסיקסרס בוחנים אפשרויות כיצד לטפל בצורה הטובה ביותר בפציעה, כאשר מנוחה ושיקום עדיין על הפרק.

הפציעה היא סוג של קרע במיניסקוס. ניתוח יאלץ את אמביד להיעדר זמן ממושך. ההחלטה אמורה להתקבל עד יום שני. החדשות מגיעות לאחר שהקבוצה הודיעה ביום חמישי כי אמביד פצוע במיניסקוס, וייעדר לכל הפחות עד סוף השבוע. מתברר שזה חמור משחששו במועדון.

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
עונה אדירה שלו תיגמר בצורה כואבת? אמביד/רויטרס

אמביד החמיץ את המשחקים נגד דנבר ופורטלנד בשבוע שעבר עם מה שתואר אז ככאב בברך לפני שחזר לשחק ביום שלישי מול גולדן סטייט. מאז הוא החמיץ משחק ביום חמישי נגד יוטה. לפי "אתלטיק", גורם בפילדלפיה טוען כי אמביד "התמודד עם כאב בברך הפצועה שלו במשך רוב העונה".

החדשות הן מכה משמעותית עבור השחקן, קבוצתו למעשה כל ה-NBA. אמביד נחשב לפייבוריט לצד ניקולה יוקיץ' לזכייה ב-MVP של העונה. השניים זכו בשלושת ה-MVP האחרונים כאשר אמביד זכה בעונה שעברה. היעדרות כמובן תבטל את ביכויין של אמביד לזכות שוב.

לפי חוקי ה-NBA שיושמו העונה, מועמדים לפרסים אישיים גדולים כולל MVP נדרשים לשחק לפחות 65 משחקים בעונה הרגילה. אמביד כבר החמיץ 13 משחקים. הוא יכול להחמיץ רק עוד ארבעה לפני שיאבד אפשרות להיות מועמד.

אמבייד מעמיד העונה ממוצעים של 35.3 נקודות לצד 11.3 ריבאונדים, 5.7 אסיסטים ו-1.8 חסימות למשחק תוך כדי קליעה של 53.3% מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully