וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אבו פאני חזר מפגרת החורף עם שער במדי פרנצווארוש

הליגה ההונגרית התחדשה אחרי כחודש וחצי, קשר נבחרת ישראל הבקיע במבצע אישי ב-1:3 על קישווארדה. 58 דקות לליאל עבדה ב-1:1 של סלטיק אצל אברדין

קליפ סיכום השבוע 1.2/ספורט1

מוחמד אבו פאני חזר היום (שבת) מפגרת החורף הארוכה עם שער שלישי העונה בליגה ההונגרית, כשהבקיע את הראשון של פרנצווארוש בניצחון החוץ 1:3 על נועלת הטבלה קישווארדה. הקשר הישראלי, מלך הבישולים של הליגה (תשעה), הספיק לספוג כרטיס צהוב בדקה ה-31 ובחלוף 11 דקות חטף כדור, התקדם לבדו ומצא את הרשת בבעיטה חזקה בימין מ-14 מטרים. אבו פאני הציל לאחר מכן כדור מקו השער וסטפן לונצ'אר הגדיל את התוצאה (61), המארחת צימקה בחלוף דקה ואלכסנדר פשיץ' חתם את התוצאה (70). הישראלי הוחלף בדקה ה-79, כאשר קבוצתו עלתה זמנית למקום הראשון, לפחות עד משחקה של פאקש מחר.

* ליאל עבדה פתח בהרכב סלטיק ושיחק 58 דקות ב-1:1 מול אברדין. שער של לואיס פלמה נפסל בגלל נבדל לאחר שהשוער המקומי עצר בעיטה של עבדה בדקה השביעית, ומי שהשווה עבור האלופה היה הגרמני החדש ניקולאס גריט-קון, שנכנס במקום עבדה וחגג שער בכורה שש דקות לאחר מכן. סלטיק עם יתרון שש נקודות בפסגת הליגה הסקוטית, אבל לריינג'רס שני משחקים פחות.

מוחמד אבו פאני פרנצווארוש. GettyImages
לא רק בישולים. מוחמד אבו פאני/GettyImages

* דוד קלטינס פתח בהרכב סט. ג'ונסטון והוחלף בהפסקה בניצחון החוץ 0:1 על רוס קאונטי. קבוצתו התקדמה למקום התשיעי בליגה הסקוטית ובמאזנה 24 נקודות אחרי 23 משחקים.

* רמזי ספורי פתח בהרכב אנטליאספור ושיחק 80 דקות בהפסד הביתי 2:0 לפנרבחצ'ה, שעלתה לפחות זמנית לפסגת הליגה הטורקית בזכות שערים של ג'נגיז אונדר (42) ומישי בטשואיי (90+5). אנטליאספור במקום השישי.

* ידין לוגסי נכנס בדקה ה-88 וניר ברדע נותר על הספסל בהפסד הביתי של סבאיל 2:1 למוליכה קרבאח, שדוהרת לאליפות באזרבייג'אן עם 18 נקודות יתרון בפסגה. סבאיל במקום השביעי עם 27 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully