וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיינר קיניונס חתם בהפועל באר שבע לעונה וחצי

5.2.2024 / 18:45

שחקן הכנף הקולומביאני בן ה-28 עבר את הבדיקות הרפואיות והצטרף לסגל של אליניב ברדה: "רוצה לעזור לקבוצה להמשיך את התקופה הטובה". שוחרר לאחרונה מאינדפנדיינטה מדיין

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

רגע לפני סיום חלון ההעברות החורפי, הפועל באר שבע הודיעה על צירופו של זר חדש: הקולומביאני דיינר קיניונס. שחקן הכנף בן ה-28 נחת היום (שני) בישראל, השלים את הבדיקות הרפואיות וחתם רשמית על חוזה לשנה וחצי במועדון מבירת הנגב. לאחר החתימה אמר: "אני שמח להצטרף למועדון, אעשה ככל שביכולתי על מנת לעזור לקבוצה כמה שיותר מהר ולהמשיך יחד איתם את התקופה הטובה. אני מודה לצוות המקצועי על האמון בי ומחכה ולמשחק הראשון כדי להיפגש עם הקהל".

קיניונס סיים לאחרונה את חוזה באינדפנדיינטה מדיין בארצו, אחרי שכבש שני שערים ב-29 משחקי ליגה (מתוכם 12 בהרכב). לפני כן שיחק גם באמריקה דה קאלי ואתלטיקו נסיונל, כאשר הפעם היחידה שיצא מקולומביה הייתה ב-2018/19, אז כבש שער אחד ב-17 הופעות בסנטוס לגונה המקסיקנית, אבל פתח רק פעם אחת בהרכב. עונת השיא שלו מבחינת הבקעות הייתה בליגה השנייה, עם שבעה שערים במדי דפורטס קינדיו ב-2015, אז גם רשם תשע הופעות במדי נבחרת קולומביה עד גיל 20.

צפו בביצועיו

המצטרף הטרי הוא הקולומביאני הרביעי בתולדות הפועל באר שבע ויקווה להשפיע קצת יותר משלושת הקודמים. מדובר בבלם איבן גארידו (22 הופעות ב-2011/12), החלוץ ג'ונתן אגודלו (שני שערים ב-30 משחקים ב-2020/21) ושחקן הכנף דנילו אספרייה (שני שערים ב-38 משחקים ב-2021/22) שפרח לאחר מכן בבית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully