וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תנסה להמשיך במומנטום ברוממה, ירושלים בקרית אתא

3.2.2024 / 15:45

מנפורד צפוי לשוב אצל סגנית האלופה שתתארח אצל הפועל חיפה, גם מחזיקת הגביע תעלה צפונה ותחפש ניצחון שביעי רצוף כשהיריבה תחסר את בן שרף. בני הרצליה החמה תפגוש את הפועל עפולה

תקציר הניצחון 85:91 של הפועל תל אביב בבדאלונה/ספורט1

שלושה משחקים ייערכו בליגת העל בכדורסל מחר (ראשון): במסגרת המחזור ה-13, הפועל תל אביב תקווה להמשיך במומנטום החיובי במשחק החוץ מול הפועל חיפה. מאוחר יותר, בני הרצליה שסופרת ארבעה ניצחונות רצופים תפגוש את הפועל עפולה ועירוני קרית אתא תארח את הפועל ירושלים הלוהטת, במשחקים מהמחזור ה-18.

הפועל חיפה - הפועל תל אביב (18:55)

אחרי חמישה הפסדים רצופים, הפועל חיפה הצליחה לרשום ניצחון ביתי ראשון העונה בשבוע שעבר כשגברה על עפולה ויצרה פער משמעותי מהמקום שמוביל לליגה הלאומית. גיא גודס קיבל במשחק הקודם את איתי מושקוביץ' להופעת בכורה העונה, במה שגרם לשינוי ברוטציה שממנה נדחק מעט עמית גרשון, ובקבוצה מאמינים שעם הזמן כל השחקנים ימצאו את מקומם. בחיפה מקווים כי למרות פערי הכוחות בין הקבוצות, העייפות היחסית של הפועל תל אביב והמומנטום מהניצחון האחרון, יפעלו לטובתם במשחק הקרוב.

עומס משחקים, פציעות, משחק חשוב באירופה. להפועל תל אביב יש לא מעט תירוצים "מוכנים" מראש לנפילה במשחק הקרוב, אבל הקבוצה של דני פרנקו ממשיכה בשלה ואחרי 10 משחקי ליגה היא עומדת על מאזן של תשעה ניצחונות והפסד אחד, בטוחה ויציבה בראשות הטבלה. אתמול עברו האדומים בצורה חלקה את הפועל באר שבע, כשפרנקו מצליח לחלק את הדקות בצורה טובה בין שחקני הסגל, והוא צפוי להמשיך במגמה גם ברוממה, שלושה ימים לפני משחק העונה ביורוקאפ נגד בשיקטאש. קסבייר מנפורד צפוי לשוב ולשחק אחרי שנח אתמול.

שחקני הפועל ירושלים. ליגת האלופות, אתר רשמי
הפועל ירושלים במומנטום מאיים מבחינת היריבות/אתר רשמי, ליגת האלופות

עירוני קרית אתא - הפועל ירושלים (21:05)

דווקא אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב החלה עירוני קרית אתא לאבד מעט גובה, עם הפסדים להפועל תל אביב ולבני הרצליה. החבורה של שרון אברהמי מוצאת את עצמה קרוב לאזור המקום השביעי למרות פתיחת עונה נהדרת. בקרית אתא יצטרכו להתרגל בתקופה הקרובה לשחק ללא בן שרף שסובל מקרע בשריר הארבע ראשי וייעדר כחודש מפעילות. מי שצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו הוא אייזיאה מוסיוס שהצטרף מהליגה השבדית.

למרות הטלטלה שעברה על הקווים ופתיחת העונה הלא טובה בזירה המקומית, הפועל ירושלים היא כעת הקבוצה החמה בליגה עם שישה ניצחונות רצופים וביחד עם הפתיחה הטובה בטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א, נראה שהכניסה של איליאס קאנדזוריס לתפקיד בעיר הבירה נעשתה באופן חלק. לירושלמים מחכה משוכה גבוהה נוספת באמצע השבוע, במשחק נגד טנריפה החזקה, וכדי להגיע לשם בראש שקט הם רוצים לעבור את אחת הקבוצות המפתיעות בליגה בצורה טובה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ווילי וורקמן, שחקן בני הרצליה. דני מרון
בני הרצליה הדוהרת יוצאת צפונה. ווילי וורקמן/דני מרון

הפועל עפולה - בני הרצליה (20:40)

החבורה של רועי פרל פספסה הזדמנות לעשות צעד משמעותי הרחק מהתחתית כשהפסידה באמצע השבוע להפועל חיפה בתום הארכה, והיא מגיעה למשחק נגד אחת הקבוצות החמות בליגה במטרה ברורה להימנע מכדור שלג. עפולה מחזיקה העונה במאזן טוב בבית, עם שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים, אבל כדי לנצח את הרצליה היא תזדקק לתרומה משני הגארדים האמריקאים שלה, קסיוס סטנלי וקמרון שלטון, שלעיתים רחוקות מצליחים לחבר משחק טוב ביחד.

פתיחת עונה מגומגמת גרמה ללא מעט תהיות על היכולת של בני הרצליה ודן שמיר להגיע לצמרת כפי שציפו מהם מלכתחילה, אבל בדיוק בזמן הצליחה הקבוצה מהשרון להיכנס לעניינים, רשמה ארבעה ניצחונות רצופים והיא מוצאת את עצמה במקום הרביעי בטבלה. בהרצליה נותנים הרבה כבוד לעפולה, שהקשתה עליהם מאוד רק לפני שבועיים, ויודעים שהם יצטרכו להציג את אותה הגנה שעצרה את קרית אתא ביום רביעי האחרון על 62 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully