וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזב את מכבי חיפה: דיא סבע חתם רשמית באמירייטס קלאב

עודכן לאחרונה: 3.2.2024 / 20:58

שחקן ההתקפה הושאל לקבוצה מראס אל-ח'ימה שבאיחוד האמירויות והסאגה סביבו נפתרה סופית, כשהאלופה השתחררה מהשכר הכי גבוה בסגל. ישתף פעולה עם אינייסטה ואלקאסר

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 1:2/ספורט1

מכבי חיפה סיימה את פרשת דיא סבע. שחקן ההתקפה המריא היום (שבת) וחתם רשמית בקבוצת אמירייטס קלאב מהעיר ראס אל ח'ימה שבאיחוד האמירויות, כשהוא עזב את האלופה בהשאלה. השחקן נחת בצהריים בדובאי יחד עם סוכניו וחתם על חוזה בקבוצתו החדשה, לא תהיה אופציית רכישה.

כזכור, סבע נופה מהסגל של האלופה בעקבות פוסט שנוי במחלוקת שפרסמה אשתו בנוגע למלחמה וגרם לתסיסה רבה בקרב הקהל הירוק, וכבר בתחילת נובמבר החליטו בחיפה שהוא ייאלץ למצוא קבוצה חלופית בחלון ההעברות החורפי. מאז שליגת העל חזרה לפעילות בשלהי נובמבר הוא לא שותף, כשבקבוצה התלבטו לאחרונה האם להחזירו לפעילות, בין השאר בגלל עזיבתו של צ'ארון שרי, אבל בסופו של דבר סבע עזב וכך המועדון לא ייאלץ לשאת בשכרו, שהיה הגבוה ביותר בסגל הירוק.

דיא סבע שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חוזר לאמירויות. דיא סבע/מאור אלקסלסי

בקבוצתו החדשה, סבע ישתף פעולה עם אגדת כדורגל ספרדי בדמות אנדרס אינייסטה, כאשר שותפו להתקפה יהיה ספרדי בכיר נוסף: פאקו אלקאסר. למרות השמות הגדולים, הקבוצה נמצאת במקום האחרון בליגה הבכירה ובמאזנה חמש נקודות בלבד אחרי 12 מחזורים, כשהיא נמצאת ברצף של שמונה הפסדים.

מבחינת סבע זו קדנציה שנייה בליגה האמירתית, לאחר שכבש 17 שערים בשתי העונות שלו במדי אל נאסר, ממנה המשיך לסיבאספור הטורקית ואז כאמור למכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully