וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבונוסים לדינמו והקשר לאברמוביץ': פרטים חדשים על עסקת לסובוי

מכבי חיפה הבטיחה סכום משמעותי בכפוף למספר סעיפים, ואיך האוליגרך קשור למעבר? השחקן: "לא ראיתי אווירה כמו בסמי עופר"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 1:2/ספורט1

סאגה שנמשכה יותר מחודש הגיעה לסיומה עם סוף טוב אתמול (שישי) מבחינתה של מכבי חיפה, עם ההשלמה של עסקת שאילתו של דניל לסובוי מדינמו מוסקבה. אמש נחשפו ברוסיה מספר פרטים מעניינים נוספים על מעברו של שחקן הכנף.

בראש ובראשונה, מכבי חיפה הסכימה לשלם לדינמו מוסקבה בונוסים שיוכלו להגיע עד לחצי מיליון יורו אם לסובוי יעמוד במספר תנאים, ביניהם השתתפות במינימום מסוים של משחקים, זכייה בתארים והשתתפות עם הקבוצה הישראלית בליגת האלופות.

מעבר לכך, לפני ההשאלה האריך לסובוי את חוזהו בדינמו לשנה נוספת. כעת הוא חתום עד סוף יוני 2026, כך שהרוסים הקטינו מבחינתם את הסיכוי שהוא יעזוב ללא תמורה בעתיד, אם מכבי חיפה לא תממש את סעיף הרכישה.

דניל לסובוי, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
שרד את הסחבת. דניל לסובוי/אתר רשמי, מכבי חיפה

כזכור, הסחבת בסגירת העסקה נבעה מהחשש של מכבי חיפה מפני סקנציות במקרה שתעביר כספים לבנק של דינמו, אשר מממן גם את הצבא הרוסי. לפי הדיווח של העיתונאי הרוסי איבן קארפוב, הסוגייה התבהרה בעקבות הניצחון של רומן אברמוביץ' בתביעה נגד בנק מזרחי-טפחות, שסירב להעביר את תרומתו לזק"א.

לסובוי קיים היום אימון ראשון מאז החתימה, כאשר מעט לפני כן הוא אמר לאתר הרשמי של המועדון: "זו הייתה תקופה קשוחה, אבל בסופה אני כאן, אני מאושר ומעריך את זה שמועדון כל כך גדול רצה אותי. אנסה לתת 100 אחוז כדי לזכות בכמה שיותר תארים עם מכבי חיפה. ברור שחלק מהשחקנים כבר פגשתי, לא יכול לחכות להצטרף לקבוצה ולעזור בהקדם האפשרי. האווירה בסמי עופר משוגעת, אם להיות כן - לא ראיתי בחיים אווירה כזאת. אני לא צוחק. ואפילו לא אישרו כניסה של 30,000 אוהדים עדיין, אז אני מחכה שזה יקרה. החלום שלי הוא להבקיע שער ולהרגיש את הטירוף בסמי עופר. יאללה מכבי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully