וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון חשפה עוד נקודת תורפה, אך אבדיה לקח "דברים חיוביים"

אחרי רבע שלישי "איטי וחלוד", הישראלי הודה ש"הרבה משחקים בורחים שם", אבל גם החמיא להגנה ויצא "גאה בחבורה" למרות ההפסד

דני אבדיה שמר על גישה חיובית למרות הפסד נוסף של וושינגטון הלילה (בין שישי לשבת), השביעי שלה בתשעת המשחקים האחרונים, 110:102 למיאמי בבית. הישראלי רשם הופעה טובה שכללה 15 נקודות ו-8 ריבאונדים, כולל 6/8 מהשדה, אבל כמו כל הקבוצה שלו - התקשה ברבע השלישי שמתהווה כנקודת תורפה של הוויזארדס לאחרונה.

בחמישי לפנות בוקר הפסידה וושינגטון 40:19 לקליפרס ברבע השלישי, וראתה הפרש בר סגירה של 6 נקודות בלבד הופך ל-27. הלילה, אבדיה וחבריו ירדו להפסקה ביתרון 3, אבל האורחת מפלורידה גברה עליהם 16:31 ב-12 הדקות הראשונות של המחצית השנייה. במהלך אותו רבע שלישי, הישראלי ביצע שלוש עבירות מתוך חמש שהיו לו במשחק - אחת בהתקפה ועוד אחת טכנית, אחרי שהשופטים הפכו שריקה לעבירה של טרי רוז'יר נגדו. בידיו של אבדיה גם הופקדה המשימה ההגנתית המסובכת של שמירה על אותו רוז'יר, שסיים את הערב עם 15, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים לזכות הקבוצה אליה הצטרף בשבוע שעבר.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה זורק נגד מיאמי היט. רויטרס
התקשה ברבע השלישי, כמו כולם. אבדיה זורק/רויטרס

במסיבת העיתונאים אחרי המשחק, אבדיה התייחס לאותו רבע שלישי שבו הוויזארדס קלעו רק חמש זריקות מתוך 18 ונכנסו לתחום חמש העבירות הקבוצתיות תוך פחות מחמש דקות: "יצאנו קצת איטיים וחלודים, אנחנו חייבים לשנס מותניים. אני מרגיש שזה השלב שבו הרבה משחקים בורחים לנו, ואם נצליח לתקן את זה - ננצח הרבה יותר", הודה הפורוורד.

הישראלי, שהשווה את כמות הדקות השנייה בגובהה שלו העונה, כשבילה 35 כאלה על הפרקט, נשאל לגבי ההחטאות ממבטים נוחים וענה: "לפעמים צריך לעבור את זה. יש לנו קלעים מצוינים, אם יש לך זריקה פנויה כולם רוצים שתיקח אותה. אני מרגיש שעשינו את זה הלילה, חלק מהכדורים לא נכנסו, אבל נמשיך לזרוק. אני מאמין בנו".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
התמקד בחיובי למרות ההפסד. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

בנוגע להגנה, אבדיה כאמור הביע אופטימיות ואמר: "אנחנו סומכים יותר על השחקנים שלנו בהגנה אחד על אחד. אנחנו מביאים פחות עזרות ויותר בונים על הכיסוי של השחקן האחרון בהגנה, וממשיכים את הרוטציה משם. אני מרגיש שזה עבד לנו טוב, העלינו את רמת הפיזיות, אנחנו סוגרים יותר טוב לריבאונד. בכנות? אני מאוד גאה בחבורה, עשינו הגנה טובה מאוד היום. לא נכנסו לנו הזריקות, זה היה משחק צמוד נגד קבוצה טובה ופיזית. אני לוקח הרבה דברים חיוביים מבחינת הפיזיות וההגנה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully