וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחטף הושלם: לוקאס ברגוואל סירב לברצלונה וחתם בטוטנהאם

היהלום השבדי, שחוגג היום 18, בחר בסופו של דבר בהצעת התרנגולים שישלמו עבורו כ-10 מיליון יורו. יצטרף אליהם מדיורגרדן לקראת העונה הבאה

תקציר: טוטנהאם - ברנטפורד 2:3/ספורט1

לוקאס ברגוואל היה אחד השמות הכי חמים על המדף בחלון ההעברות שלמעשה הסתיים אמש (חמישי) בליגות הגדולות באירופה. שמו נקשר עם מעבר לקבוצות גדולות ובראשן ברצלונה שנחשבה לפייבוריטית להחתימו, אלא שמחטף גדול הצליחה לבצע טוטנהאם - שהודיעה הערב על החתמתו.

ברגוואל חוגג בדיוק היום את יום הולדתו ה-18 והוא זוכה לחגוג כשחקן טוטנהאם, ששילמה עבורו על פי הדיווחים כ-10 מיליון יורו לקבוצתו דיורגרדן והסכום עוד עשוי לעלות עם השנים בהתאם להישגי השחקן ושל קבוצתו החדשה. לטוטנהאם הוא יצטרף רשמית רק בתום העונה ויישאר לכל הפחות עד קיץ 2029.

צפו בביצועיו של לוקאס ברגוואל

ברגוואל שהה בלונדון ונפגש עם ראשי הקבוצה, ביניהם הבעלים דניאל לוי והמאמן אנג' פוסטקוגלו וכן שוחח עם דיאן קולוסבסקי, הקשר השבדי של טוטנהאם שעזר בשכנועים לבחור בתרנגולים ולא בברצלונה. על אף גילו הצעיר, ברגוואל שיחק בכל הנבחרות הצעירות של שבדיה ובחודש שעבר אף רשם בכורה בנבחרת הבוגרת כאשר שותף לחצי שעה בניצחון על אסטוניה במשחק ידידות.

ברצלונה הייתה המועמדת המובילה לצרפו, על אף שהציעה כ-7 מיליון יורו ואפילו הייתה זו איינטרכט פרנקפורט הגרמנית שהסכימה לשלם יותר, כ-9 מיליון יורו. בסופו של דבר ההצעה של טוטנהאם טרפה את הקלפים, כשגם השחקן השתכנע לעבור ללונדון אחרי שהובהר לו כי יימכר לקבוצה שיבחר לעבור אליה.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully