וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.ס. רמת השרון גברה על מכבי ראשון לציון והגדילה את הפער בפסגה

טורקניץ בלט והמוליכה ניצחה 24:29 את האלופה, הפער ביניהן צמח לארבע נקודות. 31:32 משמעותי לחולון על הפועל אשדוד, הפועל ראשון לציון ניצחה בחוץ את מכבי תל אביב

קליפ סיכום השבוע 1.2/ספורט1

המחזור השני בבית העליון בליגת ווינר בכדוריד נערך היום (שישי) ובמוקד המוליכה א.ס רמת השרון שניצחה את האלופה מכבי ראשון לציון וכך התבססה בפסגה עם יתרון של ארבע נקודות על פני הצהובים, שעדיין במקום השני.

מ.כ יובלים חולון גברה על הפועל אשדוד והקטינה את הפיגור מהמקום הרביעי (והאחרון שמוביל לפליאוף) לשתי נקודות בלבד. השלישית בטבלה, הפועל ראשון לציון, שבה מתיכונט עם ניצחון 30:38 על מכבי תל אביב ונצמדה ליריבתה העירונית.

עמית ריינסברג מחולון מול אורן מאירוביץ בניצחון של חולון על אשדוד. אגם לוי, אתר רשמי
עמית ריינסברג מחולון מול אורן מאירוביץ בניצחון של חולון על אשדוד/אתר רשמי, אגם לוי

א.ס רמת השרון - מכבי ראשון לציון 24:29

המוליכה מבססת את מקומה הראשון, ופותחת יתרון של 4 נקודות על פני האלופה שבמקום השני. הצהובים נאלצו להתייצב ללא שחקנים מרכזיים שסוחבים פציעות - בהם ירמי סידי, פאבל אטמן וגם השוער גרדימיר צ'נבסקי ואיתי שלמא לא היו כשירים ונכללו בסגל, אבל היא לרגע לא ויתרה - וגם ידעה לחזור מפיגור של 4 שערים במהלך המחצית הראשונה ליתרון 11:13 לקראת סיומה. רמה"ש פתחה טוב את המחצית השנייה ולידור פסו העלה אותה ל-13:15. איבן קראצ'יץ' שוב השווה ל-16:16. טל אליוכין סיפק עצירה גדולה, אבל בהמשך פסו העלה את רמה"ש ל-17:19 (42'). טורקניץ הגדיל ומהלך קבוצתי נהדר שהסתיים בשער של צרפתי העלה את המארחים ל-19:23. גיא גרא עוד הוריד ל-21:23, אבל הסיומת הייתה של החניכים של עידן מימון שרושמים ניצחון 12 ב-13 משחקים בסה"כ (לצד תיקו) ונותרים בלתי מנוצחים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תומר רש ארמן ממכבי תל אביב מעל הגנת הפועל ראשון לציון. הדר ואן, אתר רשמי
תומר רש ארמן ממכבי תל אביב מעל הגנת הפועל ראשון לציון/אתר רשמי, הדר ואן

מ.כ חולון - הפועל אשדוד 31:32

ניצחון משמעותי עבור חולון, שמחזיר אותה לתמונת המאבק על המקום בפליאוף ומערער את אשדוד שרושמת הפסד שני ברציפות בבית העליון (ושלישי ברציפות מאז תום הסיבוב הראשון). אשדוד פתחה מצוין, והוליכה 6:10. פיליפ קאלו מחולון כבש שער יפה, לפני שהורחק - ודווקא אז החלה החזרה של חולון. איתי סויסה לא הצליח להכניע את מושיקו אלימלך בפנדל, זיו קדן במשחק נהדר (15 עצירות) נעל את השער ואור לוי השווה והיה חתום גם על המהפך ויתרון 13:14 בהפסקה. לואיק בקסו העלה בפתיחת המחצית השנייה את חולון ל-13:15. רואי סולומון ופיליפ אירוביץ השוו ל-16:16. קדן המשיך ביכולת טובה. לוי ועמית ריינסברג העלו ל-17:20 (40'). המומנטום לא נעצר, והיתרון גדל עם שערים של בקסו וממן ל-18:22. אמיר דן הגיב בפסק זמן, אבל ריף כהן ונאור כהן העלו ליתרון שיא - 18:24. אשדוד חזרה בריצת 0:3, ובהמשך שערים של באביץ' ואור פרקש הקטינו ל-28:29. ניסים פלח לקח פסק זמן, ואובינה קבע 28:30. ריינסברג סחט עבירת תוקף מרואי סולומון, וריף כהן קירב את המארחת לניצחון עם 28:31 - 4 דקות לסיום. זיו קדן סיפק שתי עצירות גדולות - ואור לוי הבטיח את הניצחון כשקבע 29:32. איתי סויסה ואור פרקש רק חתמו.

מכבי ת"א - הפועל ראשון לציון 38:30

האדומים ממשיכים במומנטום. מכבי ת"א הציגה יכולת טובה במחצית הראשונה, ובכלל במשחק טוב של תומר רש-ארמן עם 9 שערים. הם הוליכו ביתרון של שער, אבל המחצית השנייה הייתה שייכת לקבוצה אחת, באדום. ליאור גורמן ששב מפציעה לא סיים את המשחק לאחר התנגשות בגל קדם. אמיר שניידר ואיתי סורקיס הובילו את האורחת עם 7 ו-6 שערים בהתאמה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully