וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין מחוץ לסגל מכבי תל אביב למשחק החוץ נגד הפועל חולון

אחרי התקרית נגד באסקוניה החליטו בצוות המקצועי להשאיר את הכוכב האמריקאי מחוץ לסגל, כמו גם את ג'יימס ווב, ויקוו לנצח את הסגולים שמעודדים אחרי הניצחון הגדול על א.א.ק אתונה (שבת, 19:15)

קליפ סיכום השבוע 1.2/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת, 19:15) בהיכל הטוטו בחולון כשהפועל חולון תארח את מכבי תל אביב במשחק השלמה מהמחזור ה-11. הסגולים מגיעים למשחק מהמקום החמישי בטבלה כשבאמתחתם חמישה ניצחונות ושלושה הפסדים. מכבי תל אביב מדורגת במקום השמיני בטבלה, עם ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים. המשחק יהיה ה-128 בעונה הסדירה בין הקבוצות בכל הזמנים, כשהמאזן עומד על 110:17 לטובת מכבי תל אביב.

הפועל חולון חזרה ביום רביעי מהונגריה אחרי הניצחון הגדול על א.א.ק אתונה, ניצחון שנתן לסגולים סיכוי אמיתי להמשיך את המסע האירופי שלהם בליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה של עמית שרף גברה על הקבוצה היוונית החזקה ללא דיאונדרה ברנס שרק הצטרף לאחרונה, סובל מפציעה בקרסולו, ובחולון שוקלים לשחררו. בקבוצה מאמינים ביכולתם לרשום משחק טוב גם נגד קבוצה איכותית כמו מכבי תל אביב, אך יודעים שכדי לעשות את זה, הם יצטרכו יום טוב מהישראלים כפי שהציגו בניצחון בהונגריה.

שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס, מול שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין. PIERRE-PHILIPPE MARCOU, GettyImages
עשוי להיענש, מול חולון לא ישחק. בולדווין/GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU

מכבי תל אביב חזרה היום מספרד אחרי שני ההפסדים לריאל מדריד ובאסקוניה שסיבכו את מצבם של הצהובים במאבק על הכניסה לפלייאוף. אם ההפסד לאלופת אירופה התקבל בצורה סבירה, במיוחד לאור היכולת הטובה שהציגו הצהובים בהתקפה, ההפסד אמש לבאסקוניה כבר פחות עבר חלק. היכולת ההגנתית הייתה חלשה מאוד ובנוסף ווייד בולדווין התפרץ על השופט במהלך האחרון של המשחק ועשוי להיענש. מכבי תערוך הכנה מינימלית בלבד למשחק, תעבור על דגשים טקטיים ותקווה לעבור בשלום את המשחק הלא פשוט. בולדווין וג'יימס ווב נותרו מחוץ לסגל, כשרפי מנקו שלא היה בסדרת המשחקים בספרד בשל פציעה בגב, נמצא בספק להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully