וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תאבדו תקווה": משפחות החטופים וחיילים שנפצעו השתתפו במרתון עין בוקק

עודכן לאחרונה: 2.2.2024 / 13:40

במרתון המרגש שנערך להזדהות עם החטופים השתתפו גם משפחות שכולות. שאול לוי, שנכדתו נעמה חטופה בעזה: "העברנו אנרגיה מטורפת דרך הריצה הזו"

מרתון ארץ ים המלח/אורן אלון

כ-6,000 משתתפים, ביניהם משפחות החטופים וחבריהם, חיילים שנפצעו ונמצאים בהליך השיקום, משפחות שכולות ועם ישראל במיטבו, רצו הבוקר (שישי) במרתון ארץ ים המלח בעין בוקק שבמועצה האזורית תמר. שאול לוי, 78, שנכדתו נעמה לוי חטופה בעזה: " בריצה זו העברנו אנרגיה מטורפת לחטופות ולחטופים. אל תאבדו תקווה. עוד קצת!"

שר התיירות חיים כץ וראש מ.א. תמר ים המלח ניר ונגר הזניקו הבוקר את מקצי מרתון ארץ ים המלח החמישי. במרתון התקיימו חמישה מקצים בהם השתתפו כ-6,000 משתתפים, מתוכם כ-2,500 שרצו את חצי המרתון אותו הזניק אלי רון, אביהם של האחים תומר וגיורא רון ז"ל, בני קיבוץ עין גדי.
המקצה השני בגודלו היה ל-10 ק"מ ובו השתתפו כ-2,000 משתתפים.

כל הרצים הוזנקו על מסלולים חדשים במקטע הטיילת החדש ועל סוללות שלא רצו עליהן מעולם. במהלך הריצה עלו המשתתפים על סוללת גבולה המזרחי של ישראל עם ירדן. בין המשתתפים היו בני משפחות חטופים, בני משפחות שכולות, פצועים מהמלחמה, אנשי מיל' ומפונים.

מרתון ארץ ים המלח. אורן אלון,
משפחות חטופים, חיילים פצועים ועוד. משתתפי המרתון היום/אורן אלון

רותי גרינגליק, שבנה שאולי ז"ל נפל בלחימה בעזה, רצה לזכרו 10 ק"מ ואמרה: "הריצה בשבילי היא בריאות הנפש שלי בכלל ובימים אלה בפרט. הרגשתי שרצתי עם היד של שאולי בני על הכתף".

ניר ונגר, ראש המועצה האזורית תמר ים המלח: "התעקשתי על קיום המרתון מתוך הבנה שקיום אירועי ספורט ותרבות בזמן מלחמה הם ממאפייני השגרה והחוסן. מסורת קיום המרתון זו השליחות, הניצחון והתרומה האזרחית שלנו לחיזוק חוסנו של העורף, לצד התמיכה בלוחמי ולוחמות צה"ל בכל אזורי הלחימה. הרצים זכו להפוגה בריאה לגוף ולנפש וכולנו מייחלים לחזרתם המהירה של החטופים. אני מודה לכל השותפים בארגון המרתון".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

איתמר ויזל, אחיו התאום של אלקנה ויזל ז"ל שנפל באסון קריסת המבנים בעזה ורץ עם חבריו של אלקנה ז"ל 10 ק"מ תחת המסר שאלקנה השאיר במכתבו האחרון: "תחיו! תחזיקו אחד לשני את הידיים ואל תפסיקו לרגע את העוצמות של החיים".

אור שיזף אשר נפצע קשה בפעילות מבצעית בחאן יונס ונמצא כעת בשיקום מורכב, הזניק את מקצה ה-5 ק"מ ואמר:"כמי שרץ בעבר פעמיים את מקצה המרתון המלא כאן במרתון הנמוך בעולם, אני שמח מאוד על ההזדמנות והיכולת לקחת חלק באירוע. למרות הפציעה והשיקום הארוך שעוד לפניי, אני מתכוון לרוץ במרתון ים המלח 2025".

שאול לוי, בן ה-78 שנכדתו נעמה חטופה בעזה ורץ למען חזרתם של החטופים 10 ק"מ: "רצתי הבוקר במרתון ים המלח עם עוד 6,000 רצים למענה (בחילוף אותיות: *לנעמה).מרגיש לי כי העברנו אנרגיה מטורפת לחטופות ולחטופים. רק אל תאבדו תקווה. תחזיקו עוד קצת. נחזיר את כולכם הביתה!".

  • עוד באותו נושא:
  • מרתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully