וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז שלמה בדרכו לישראל לחתום במכבי ת"א

עודכן לאחרונה: 2.2.2024 / 13:49

הצהובים הגיעו לסיכום עם לובן על רכישתו של בלם נבחרת ישראל בן ה-24, תמורת כ-1.2 מיליון יורו כולל בונוסים. שלמה צפוי לחתום לשלוש עונות וחצי תמורת כ-325 אלף יורו נטו לעונה, מכבי ת"א רוצה להספיק לרשום אותו לשמינית גמר הקונפרנס ליג

תקציר גביע המדינה: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

רז שלמה יחתום במכבי תל אביב, אחרי שמוליכת ליגת העל ולובן הגיעו לסיכום על רכישתו. הבלגים צירפו אתמול שני בלמים חדשים, מה שמאפשר להם למכור את הישראלי בן ה-24 למכבי תל אביב. שלמה ינחת היום, יעבור בדיקות רפואיות וצפוי לחתום על חוזה לשלוש עונות וחצי כאשר דמי הרכישה ינועו סביב 1.2 מיליון יורו אלף יורו כולל בונוסים, לצד משכורת עונתית של כ-325 אלף יורו נטו לעונה. הצהובים מזרזרים הליכים על מנת לרשום אותו עד חצות לשמינית גמר הקונפרנס ליג.

מכבי תל אביב צפויה לעבור מתיחת פנים בקיץ והיא תשחרר כמה שחקנים, כאשר שלמה יהיה מהשחקנים החדשים שאמורים לסייע לה לזכות בתארים בעונות הבאות.

רז שלמה שחקן לובן לאחר שער הבכורה. לובן, אתר רשמי
על סף חתימה. רז שלמה/אתר רשמי, לובן

רז שלמה (24) גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2016. בעונת 2021/22 שיחק כמושאל במכבי נתניה, ודרכה רשם גם הופעת בכורה בנבחרת ישראל. בקיץ שעבר נרכש על ידי לובן הבלגית תמורת 1.2 מיליון יורו, והעונה רשם שבעה משחקי ליגה ושער אחד. הפעם האחרונה שפתח בהרכב קבוצתו היתה לפני למעלה מחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully