וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מתגעגעים? צפו בשער המרהיב של מאסון בסנט אטיין

המגן הצרפתי ששב לסנט אטיין אחרי חצי עונת השאלה במכבי תל אביב, כבש שער מרהיב לחיבורים ב-0:5 על טרואה בליגה השנייה. צפו בגול

קליפ סיכום השבוע 1.2/ספורט1

אוהדי מכבי תל אביב לא רצו להיפרד מאיבן מאסון. אלא שהמגן הצרפתי נאלץ לעזוב בשל המלחמה שהתחוללה בישראל והפך להיות שחקן קבוע בהרכב של סנט אטיין. כזכור, המגן הימני עזב את הצהובים באופן רשמי בתחילת ינואר, לאחר שהצהיר עוד לפני כן כי ברצונו לסיים את הפרק בישראל לאור המלחמה והמצב הביטחוני.

אמש מאסון פתח כמגן שמאלי דווקא בסנט אטיין וכבש שער בכורה, ועוד איזה שער. מאסון קיבל את הכדור בצד שמאל, חתך לימין ועם הרגל הימנית החזקה שלו שלח טיל אל בין החיבורים וקבע 0:4 במשחק שבו קבוצתו דרסה 0:5 את טרואה שנשרה מהליגה הבכירה בקיץ. הניצחון המרשים הזה קטע לסנט אטיין רצף של שני הפסדים ובכלל, הקבוצה הזו חווה עונה לא טובה ורחוקה 12 נקודות מאוקזר המוליכה, כשהיא נחלה כבר תשעה הפסדים העונה.

צפו בשער של מאסון

איבן מאסון, מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא מתגעגע. איבן מאסון/אריאל שלום

מאסון הבקיע גם במדים הצהובים שער בלתי נשכח נגד בריידאבליק האיסלנדית בקונפרנס ליג ובליגת העל רשם שש הופעות. כזכור, למכבי תל אביב הוא הושאל עד תום העונה עם אופציית רכישה בגובה מיליון יורו, שכאמור לא מומשה בסופו של דבר. מאז הקאמבק לסנט אטיין, מאסון רשם חמש הופעות בליגה השנייה בצרפת, כולן בהרכב הפותח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully