וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן חתם בסלרניטנה לחצי עונה כמושאל מגרנאדה

לאחר שסירב להצעה של ספציה, החלוץ בן ה-27 הצטרף לנועלת טבלת הסרייה A של פיפו אינזאגי ויהיה הישראלי החמישי בתולדות הליגה. העסקה הושלמה שניות לפני סגירת החלון האיטלקי

מחוץ לקווים, 2.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

שון וייסמן מצא קבוצה חדשה, רגע לפני סגירת חלון ההעברות האירופי. באיטליה נטען הערב (חמישי) שגרנאדה קיבלה את הצעתה של ספציה וכי בין המועדונים הכול סוכם, אבל החלוץ הישראלי דחה את ההצעה ואז עבר לנהל מגעים עם סלרניטנה, נועלת טבלת הסרייה A שאותה מאמן פיליפו אינזאגי האגדי. לפני השעה 21:00 (שעון ישראל) דווח באיטליה כי וייסמן חתם ויש ניסיון לאשר את חוזהו לפני תום מועד ההעברות במדינה, ולאחר מכן התברר כי העסקה אושרה שניות לפני נעילת החלון.

לפיכך, וייסמן בן ה-27 יהיה הישראלי החמישי בתולדות הליגה האיטלקית הבכירה. קדמו לו טל בנין (ברשיה), ערן זהבי (פאלרמו), דור פרץ (ונציה) וסוף פודגוראנו (ספציה).

את סלרניטנה אימן בתחילת העונה פאולו סוזה, מאמן מכבי תל אביב לשעבר. הפורטוגלי השאיר את הקבוצה בליגה עם רצף של 10 משחקים ללא הפסד בעונה שעברה, אבל ב-10 באוקטובר פוטר בעקבות פתיחת עונה איומה ובמקומו מונה אינזאגי, שרשם שני ניצחונות בלבד ונמצא ברצף של ארבעה הפסדי ליגה (ועוד תבוסה 6:1 בגביע מול יובנטוס) ובמרחק שש נקודות מחוף מבטחים.

החלוץ המוביל הוא בולאי דיה הסנגלי (ארבעה שערים העונה), אבל הוא פצוע והמחליפים לא מצליחים למלא את מקומו. אנטוניו קנדרבה הוותיק הוא הכובש המוביל עם חמישה שערים, אם כי הבעיה העיקרית היא בהגנה שנחשבת לגרועה בליגה (44 ספיגות).

שון וייסמן, גרנאדה. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
ישחק אצל פיפו אינזאגי. שון וייסמן/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

גרנאדה נפרדה היום מהכוכב שלה בריאן סראגוסה שנמכר לבאיירן מינכן ובמקביל לניסיון להתחזק, אחת המטרות שלה הייתה גם למצוא קבוצה לשון וייסמן שבשבועות האחרונים אפילו לא מתלבש למשחקים. בסך הכול שיחק העונה החלוץ הישראלי 167 דקות בכל המסגרות.

בעוד החיבור עם גרנאדה לא עבד מהרגע הראשון, בוויאדוליד הוא היה אהוב מאוד על האוהדים הודות ל-20 השערים שכבש בעונת העלייה ב-2021/22, שנה אחרי שנרכש מוולפסברגר והפך לשחקן היקר בתולדות המועדון נכון לאותם ימים. בינואר 2023, אחרי שער אחד בלבד בליגה הבכירה בחצי העונה הראשונה, הושאל ובסופו של דבר עזב סופית בהתאם לסעיף בהסכם בין המועדונים.

הקאמבק יחכה ולפחות בחצי העונה הקרובה הוא ישחק באיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully