וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנפורד ואנגולה ינוחו, הפועל תל אביב רוצה לעבור בשלום את באר שבע

האדומים החליטו להעניק מנוחה לקלע ולגארד שסוחב פציעה לקראת משחק הבית בשישי נגד קבוצת התחתית מהנגב (13:30). תומר גינת: "בעומס המשחקים הנוכחי נצטרך לבוא אגרסיביים ולשחק את המשחק שלנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.2/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שישי, 13:30) בהיכל שלמה כשהפועל תל אביב תארח את הפועל באר שבע במשחק ממסגרת המחזור ה-18. האדומים, המובילים את טבלת ליגת העל, ניצחו שמונה מתשעת משחקיהם בליגת העל עד כה. באר שבע מדורגת במקום ה-12 והלפני אחרון, עם שלושה ניצחונות בלבד מ-12 משחקים. בסיבוב הראשון ניצחה הפועל תל אביב 78:95 בקונכיה.

הפועל תל אביב רשמה ביום שלישי ניצחון ענק בבדאלונה שהעמיד אותם בעמדת זינוק מצוינת לסיים במקום השני בבית א' של היורוקאפ. כדי להבטיח את מקומה צריכה הפועל לנצח ביום רביעי את בשיקטש במשחק שהועתק ללובליאנה, אך לפני זה מחכים לה שני משחקי ליגה במה שמציב את העומס על הקבוצה למירבי. לקראת המשחק נגד באר שבע החליט דני פרנקו להעניק מנוחה לאקסביאר מנפורד, כמו גם לבריאן אנגולה שסוחב פציעה בכף הרגל והם מצטרפים לג'ון הולנד הפצוע. שאר שחקני הסגל צפויים לחלק ביניהם את דקות המשחק.

"אנחנו חוזרים מחר לבית שלנו ומחכים לשחק מול האוהדים שלנו. לכולנו ברור שבמיוחד בעומס המשחקים הנוכחי נצטרך לבוא אגרסיביים ולשחק את המשחק שלנו כדי להמשיך ולנצח", אמר תומר גינת לקראת המשחק.

תומר גינת הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוזרים הביתה. גינת/ברני ארדוב

הפועל באר שבע הייתה קרובה להפתעה נגד הפועל ירושלים בתחילת השבוע, אך החבורה של יואב שמיר שמטה יתרון מבטיח והפסידה משחק נוסף בבית. באר שבע הציגה במשחק את הסנטר ג'ארוויס וויליאמס שאמור לייצב את משחק הפנים שלה לקראת שלבי ההכרעה בתחתית הטבלה. במועדון מקווים להצליח לברוח מהתחתית ולרשום הפתעה גדולה בהיכל שלמה, אך מודעים לפערי הכוחות בשלב הזה של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully