וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפטר או פוטר? אבוקסיס לאברמוב: "עדיף להפסיק את זה עכשיו"

1.2.2024 / 16:27

לאחר מסיבת העיתונאים הסוערת, נחשפה ההודעה שהמאמן כתב ואותה פירש בעלי בית"ר ירושלים בתור החלטה להתפטר מתפקידו

בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב תוקף את יוסי אבוקסיס במסיבת עיתונאים/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: שירן גולן

דקות ספורות אחרי שברק אברמוב כינס מסיבת עיתונאים סוערת שבמהלכה הצהיר כי "יוסי אבוקסיס אוהד הפועל תל אביב שברח מבית"ר ירושלים ולא בפעם הראשונה" ובין השאר טען "הוא בגד בי, אין בו טיפה של הכרת הטוב", נחשפת ההודעה שכתב לו אבוקסיס אחרי המשחק האחרון ואותה פירש כהתפטרות.

"מה קורה אחי? קודם כל אני רוצה להגיד לך שאתה חבר אמיתי ואני מאוד אוהב אותך. אבל בכדורגל הסיפור שונה לחלוטין. תיראה, אני חושב שבמצב שנוצר כרגע אני לא יכול להמשיך. אתה רואה שכבר הרבה זמן הקהל מקלל אותי בכל פעם שהקבוצה סופגת וזה רוב היציע המיזרחי. ואתם לא עושים שום דבר בקשר לזה כי אלה האנשים שלכם. בנוסף , אני מרגיש שאתה לא מחזיק ממני כמאמן ויש לך כל הזמן תלונות על ההרכבים, ניהול המשחק ועל החילופים שלי. גם בנושא החיזוק של ינואר אני מאוכזב שאתה לא מסכים לחזק את הקבוצה בטענה שגם פליי אוף עליון לא מעניין אותך למכור 4000 כרטיסים.. (כל מאמן אחר היה הולך עם זה לתקשורת)..בו בזמן שכל האוהדים תוקפים אותי על זה שאין רכש לקבוצה. אתה גם לא סומך עלי בהבאת שחקנים ומעדיף להתייעץ עם סוכנים וחברים שלך.

יוסי אבוקסיס, ברק אברמוב, בית"ר ירושלים. דני מרון
יוסי אבוקסיס, ברק אברמוב, בית"ר ירושלים/דני מרון

"הזלזול שלך בי ובצוות שלי בטענות אחרי משחקים כבר הפך להיות בלתי נסבל", המשיך אבוקסיס, "שנינו יודעים שאנחנו לא נמשיך ביחד בשנה הבאה. אני יודע שאתה מלכלך עלי כמאמן בכל מקום אפשרי והכל מגיע אלי לבסוף…. ואפילו אמרתי לבנות שלי ולחברים שלהם לא לבוא יותר למשחקים ולא לשבת לידך בגלל זה. אני בטוח שאתה מחכה כבר הרבה זמן שאתפטר כדי לא לשלם לי את השכר.. עדיף לשנינו להפסיק את זה עכשיו. הכדורגל פוגע מאוד בחברות שלנו. כבר לפני חודש אמרתי לכפיר שאני לא מרגיש שאתם איתי ביחד בכלל! לפני שלושה שבועות אמרתי לטסה אותו הדבר. לא אלכלך עליך לעולם ותמיד שמרתי עליך בכל מקום שדיברו נגדך. הדבר היחיד שאמרתי שאני פגוע שאתם לא מגנים את כל הקללות נגדי".

כידוע, אבוקסיס טען שבית"ר ירושלים הראתה לו את הדרך החוצה, בעוד לפי הבעלים זו ההודעה שבה התפטר המאמן מתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully