וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך ענק למונאקו על פנרבחצ'ה, ברצלונה ניצחה את הכוכב האדום

ג'יימס להט והטורקים נעצרו על 8 נקודות ברבע האחרון בהפסד 76:69, רק שתי דקות למדר. בריזואלה קלע שש שלשות ב-76:85 של הקטלאנים בבלגרד, פנאתינייקוס הפסידה 80:68 לז'לגיריס. לפני שתפגוש את מכבי תל אביב, אנאדולו גברה על מילאנו במשחק המאכזבות

קליפ סיכום השבוע 1.2/ספורט1

המחזור ה-25 ביורוליג מגיע לסיומו הערב (שישי) עם חמישה משחקים. במוקד היה המפגש בין מונאקו לפנרבחצ'ה, שהסתיים במהפך גדול שעליו אחראי מייק ג'יימס. המדורגת שנייה ברצלונה גברה על הכוכב האדום בבלגרד.

אנאדולו אפס - מילאנו 73:79

ערב פתיחת העונה המפגש הזה יועד להיות משחק צמרת, אבל בפועל זה היה קרב המאכזבות שבסיומו הטורקים נחלצו מפיגור הודות לרבע שלישי מטורף שבו השאירו את מילאנו על 7 נקודות בלבד מול 30 שהם קלעו. האיטלקים חזרו לעניינים ברבע האחרון, אבל זה כבר היה מעט מדי ומאוחר מדי עבורם כדי לחזור למשחק ולהמשיך לפנטז על מקום בפליי-אין. שיין לארקין עם 19 נקודות ו-6 אסיסטים כיכב בשורות המנצחת ונהנה מסיוע של טיבור פלייס שקלע 17 נקודות. שאבון שילדס הוביל את קלעי מילאנו עם 17 נקודות. ביום חמישי הבא תתמודד אנאדולו נגד מכבי תל אביב.

ז'לגיריס קובנה - פנאתינייקוס 68:80

הרבע הראשון עוד היה צמוד והסתיים ב-25:25, אבל שאר המשחק כבר היה בשליטה מוחלטת של הליטאים שעברו בהצלחה משוכה נוספת. אם המשחק הקודם ביניהן הוכרע לטובת היוונים על חודו של סל והמחשבה הייתה שהפעם לפאו יהיה קל יותר לאור המומנטום בו היא נמצאת לרשום ניצחון שביעי בשמונת המשחקים האחרונים ביורוליג, אך היא לא הצליחה כי קינן אוואנס רשם משחק שיא של 24 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות והוביל את ז'לגיריס לניצחון הגדול מבחינתה. בפאו רק שישה שחקנים הצליחו לקלוע ומהם שלושה עשו זאת בדאבל פיגרס - 26 נקודות קלע קנדריק נאן, 15 הוסיף מאריוס גריגוניס ו-14 תרם מתיאס לסור.

מייק ג'יימס, מונאקו. ALTAN GOCHER/Middle East Images/AFP, GettyImages
אחראי על המהפך. מייק ג'יימס/GettyImages, ALTAN GOCHER/Middle East Images/AFP

הכוכב האדום בלגרד - ברצלונה 85:76

הכוכב האדום קיוותה להשלים סוויפ ספרדי בשבוע הכפול אחרי שגברה על ולנסיה באמצע השבוע, אבל מול הקטלאנים שבמקום השני זה לא הספיק והם עצרו רצף של שלושה הפסדי חוץ. אחרי רבע ראשון צמוד, ברצלונה עלתה ליתרון דו ספרתי שעליו שמרה כמעט לכל אורך המשחק, המקומיים רק צימקו מעט בדקות האחרונות. נמניה נדוביץ' קלע 21 נקודות ויאגו דוס סנטוס הסתפק ב-13, בעוד מילוש תאודוסיץ' שחזר ב-19 דקות על הפרקט מסר ארבעה אסיסטים וקטף ריבאונד בודד מבלי לקלוע. דאריו בריזואלה הוביל את בלאוגרנה עם 20 נקודות הודות לשש שלשות משבעה ניסיונות, 16 נקודות הוסיף יאן וסלי.

מונאקו - פנרבחצ'ה 69:76

ניצחון ביתי רביעי ברציפות למונאקו, שהפעם גברה על החבורה בראשות שאראס שהפסידה בסך הכל בפעם השלישית מחוץ לבית ב-11 המשחקים האחרונים. הטורקים היו בשליטה מוחלטת במחצית הראשונה וירדו להפסקה ביתרון מבטיח של 36:44, שמרו על הירון ברבע השלישי, ואז ברבע האחרון קלעו רק 8 נקודות מול 21 של מונאקו שהפכה ורשמה ניצחון גדול. כמובן שהיה זה מייק ג'יימס שלקח אחריות וסיים עם 21 נקודות ו-6 אסיסטים בשורות המנצחת, שנהתה גם מ-16 נקודות של אלי אוקובו וג'ון בראון הוסיף 15 נקודות. נייג'ל הייז-דייויס שהוביל את פנר לניצחון במפגש הקודם עם מונאקו, קלע הפעם רק 4 נקודות וכקלע המוביל של האורחת סיים סרטאץ' סאנלי שקלע 12. סקוטי ווילבקין (4 איבודים) וג'ונתן מוטלי תרמו 11 נקודות כל אחד. ים מדר שיחק 2:12 דקות בלבד ומסר אסיסט בודד.

וירטוס בולוניה - פרטיזן בלגרד 84:88

איזו דרמה אדירה הייתה באיטליה. הפתעת העונה ביורוליג איבדה גובה בשבועות האחרונים, אבל מול הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' רשמה את אחד הניצחונות הגדולים של העונה. 50 שניות לסיום בולוניה עוד פיגרה 81:79, אבל אז איפה לונדברג עלה לשלשה גדולה. אוודו עבאס הוסיף שלוש נקודות רצופות ושלשה של קווין פאנטר בשנייה האחרונה כבר לא הספיקה, הוא אפילו ביצע עבירה ששלחה את מרקו בלינלי לקו העונשין לפני הבאזר. לונדברג ובלינלי הובליו את קלעי בולוניה עם 20 נקודות כל אחד, פאנטר קלע 22 מנגד ולא מנע הפסד חוץ שישי רצוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully