וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס נוטה לסרב, הפועל אילת פנתה למאקיס יטראס

אף שהמשא ומתן עם אקס הפועל חולון ופנרבחצ'ה התקדם בכיוון חיובי, ורוב התנאים סוכמו - נראה כי הוא יוותר על ההצעה. נועלת הטבלה פנתה למאמן יווני נוסף, שהדריך במשך שנים ארוכות את פרומיתאס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1/ספורט1

בהפועל אילת התרשמו וקיוו כי מינויו של סטפנוס דדאס הוא רק עניין של זמן, אבל נראה כי המהלך לא יקרום בסופו של דבר עור וגידים. אף שרוב התנאים עם המאמן היווני סוכמו, הוא נוטה לוותר על ההצעה שקיבל ולא לקחת על עצמו את התפקיד.

דדאס (41), שאימן בעבר את הפועל חולון ונפרד לפני כחודש וחצי ממשרת עוזר המאמן בפנרבחצ'ה, היה כבר כבר במשא ומתן מתקדם עם נועלת הטבלה והחל להיערך להגעתו. הוא אף הציע לבן ארצו מריוס באטיס, המשמש כעוזר מאמן קולוסוס רודוס, להצטרף אליו בצוות המקצועי - והביע את רצונו להחזיר לקבוצה את טי.ג'יי קליין, שחתם בשורותיה בקיץ ועזב את ישראל עם פרוץ המלחמה.

מאקיס יטראס. פרומיתאס, אתר רשמי
יחזור לרשימת המועמדים? מאקיס יטראס/אתר רשמי, פרומיתאס

באילת ייאלצו כעת לחשב מסלול מחדש, ולחזור לשמות שעליהם חשבו כבר - או לנסות ולמצוא מועמדים חדשים. בקבוצה פנו בימים האחרונים למאמן יווני נוסף, מאקיס יטראס.

יטראס (52) אימן במהלך העשור האחרון את פרומיתאס פטראס בשלוש קדנציות שונות, עד שפוטר בנובמבר 2022. לאחרונה הוזכר שמו ביוון כמועמד להיראקליס סלוניקי.

כך או כך, המאמן שיגיע ינסה לחלץ את אילת מהמקום האחרון בליגת העל, כשבמאזנה שני ניצחונות ב-12 משחקים (ושישה הפסדים רצופים), ולהציל אותה מירידה לליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully