וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה מנסה לצרף את זלאטן שחוביץ' מפרטיזן בלגרד

נועלת הטבלה נואשת למגן במקום מבאה, אקס מכבי נתניה מועמד ומגעים החלו גם עם גודסוויי דוניו. ביממה הקרובה: שיחה מכריעה עם מדמון

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

דיכאון עמוק בהפועל חדרה אחרי ההפסד 1:0 למכבי פתח תקוה בקרב התחתית אמש (רביעי). בקבוצה קיוו לצאת עם נקודות, אך בסופו של דבר ואחרי תצוגה חלשה מאוד, נוצחו ונותרו המועמדים הגדולים ביותר לירידה בסוף העונה. כרגע יש לחדרה את אחד הסגלים החלשים בליגת העל, בעיקר בגזרת הזרים שלא משדרגים כלל את הקבוצה.

במועדון עוסקים ללא הפסקה בסוגיית אלעד מדמון, כאשר בימים האחרונים חלה התקדמות משמעותית בשיחות עם מכבי תל אביב ונראה שהצדדים קרובים לסיכום. בחדרה מתעקשים שמדמון יסיים את העונה אצלם בקבוצה כדי לא לפגוע במאמצי ההישארות בליגה. ביממה הקרובה צפויים אנשי חדרה לשוחח עם החלוץ עצמו, כדי להבין ממנו מה הוא רוצה ולאן יעדיף לעבור, אם כי התחושות בקרב כל המעורבים הן שגם מדמון רוצה להגיע רק למכבי תל אביב מבין הקבוצות בארץ, אם לא תהיה הצעה רלוונטית וגבוהה מחו"ל.

אלעד מדמון הפועל חדרה. שלומי גבאי
נוטה לעבור לצהוב. אלעד מדמון/שלומי גבאי

במקביל מחפשים בחדרה שחקני חיזוק ולוואלה! ספורט נודע שנבדקה אופציית צירופו של המגן הסרבי זלאטן שחוביץ', שמשחק כיום לצד ביברס נאתכו בפרטיזן בלגרד. שחוביץ', כזכור, שיחק בעבר במכבי נתניה והעונה הוא מתייבש על הספסל של פרטיזן וכמעט לא זוכה לדקות. חדרה נואשת למצוא מגן זר במקומו של קויה מבאה.

שחקן נוסף שצפוי להצטרף הוא החלוץ הגנאי גודסוויי דוניו, שזכה באליפות עם מכבי חיפה ב-2021. דוניו משחק העונה באפולון לימסול הקפריסאית, שם הוא משתף פעולה עם הקשר הישראלי אליאל פרץ. בימים האחרונים החלו מגעים בין חדרה לחלוץ וייתכן והוא ישוב ארצה בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully