וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תהליך הבנייה מחדש בוושינגטון צריך להתחיל עם אבדיה וקוליבאלי"

הוויזארדס מתרשמים מהרוקי ובונים על השילוב העתידי עם הישראלי: "הצמד הגדול הבא של וושינגטון". גם אבדיה מפרגן: "זוכר את עצמי מתחיל את דרכי בליגה באותו תפקיד. הוא עושה אותו טוב יותר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1/ספורט1

וושינגטון נראית קצת יותר טוב מאז פיטורי ווס אנסלד ג'וניור והחלפתו בעוזר בריאן קיף, ואחת הסיבות לכך היא התרומה המשופרת של בילאל קוליבאלי. הרוקי המסקרן של הוויזארדס, שנבחר על ידי הוויזארדס בבחירה ה-7 בדראפט האחרון, מציג יכולת מרשימה לאחרונה והלילה (בין רביעי לחמישי) רשם אולי את משחקו הטוב ב-NBA, עם 19 נקודות בהפסד 125:109 לקליפרס.

קוליבאלי פתח בחמישייה בפעם השנייה בלבד העונה לאור ההיעדרות של ג'ורדן פול, והראה שהוא מסוגל לשחק היטב יחד עם דני אבדיה, שילוב שעד כה בוויזארדס בעיקר נמנעו ממנו. כל אחד מהם קיבל משימה הגנתית אחרת: קוליבאלי הוצב ברוב הדקות על ג'יימס הארדן, ואבדיה תופקד חלק מהזמן על קוואי לאונרד. במחצית הראשונה זה עבד טוב.

"דני עשה מאמץ גדול בהגנה, אבל ברבע השלישי קוואי היה בלתי ניתן לעצירה. כשהוא בזון, מעט מאוד שומרים בליגה מסוגלים להגביל אותו", כתבו בבלוג "BulletsForever". "כשוושיגטון תתחיל בתהליך בנייה מחדש, היא חייבת שהוא יתחיל אצל בילאל ודני", אמרו הבוקר בפודקאסט "Locked On Wizards". "שניהם הוכיחו שהם שחקנים מבטיחים מאוד מבחינה הגנתית והתקפית, והם ראויים להזדמנות".

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, בילאל קוליבאלי. Mitchell Leff, GettyImages
צמד חמד? אבדיה וקוליבאלי/GettyImages, Mitchell Leff

בימים האחרונים קוליבאלי התבשר שהוא נבחר להשתתף במשחק הצעירים באולסטאר בהמשך השנה. אבדיה שנבחר גם הוא להשתתף במשחק בתור רוקי, מפרגן. "אני זוכר את עצמי מגיע ל-NBA ועושה את אותו תפקיד שבילאל עושה עכשיו. למען האמת, אני חושב שהוא עושה את התפקיד הזה יותר טוב ממה שאני עשיתי. הוא השתלב ממש מהר", אמר אבדיה, שלאחרונה קוליבאלי קצת נוגס בדקות שלו.

"משום מה אנשים חושבים שאבדיה וקוליבאלי באים אחד על חשבון השני. האמת היא שהם צריכים להיות הצמד הגדול הבא של וושינגטון", סיכמו ב"Locked On Wizards".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully