וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברכת החודש: הפועל ירושלים כבר מריחה את הפלייאוף בליגת האלופות

האדומים סגרו ינואר מושלם במאזן 0:8, והניצחון 74:83 על קרשיאקה יצר ראש חץ שקירב אותם ואת טנריפה לרבע הגמר. איליאס קאנדזוריס: "זו עונה לא שגרתית, ואנחנו זקוקים לחוסן מנטלי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1/ספורט1

עונות כדורסל נשפטות על פי שלבים בליגות ובגביעים השונים, ולא לפי חודשים קלנדריים, אבל נתונים פיקנטיים כמו זה הופכים אותן למעניינות יותר: הפועל ירושלים השלימה אמש (רביעי) ינואר מושלם עם מאזן של 0:8, לאחר שניצחה בבלגרד את פינאר קרשיאקה 74:83. וכשחושבים על כך שאת החודש הזה היא החלה בחילופים כפויים של מאמן ושחקן זר, הרי שמדובר בהרבה יותר מסתם נתון.

האדומים ביצעו צעד משמעותי לעבר הבטחת מקומם ברבע גמר ליגת האלופות, ובבית 11 של הטופ 16 נוצר ראש חץ: הם וטנריפה התייצבו על מאזן 0:2 - בעוד קרשיאקה ופריסטרי משתרכות מאחור עם 2:0. אם לא יתרחש מהפך דרמטי, המפגש הכפול עם הספרדים (ביום רביעי בבלגרד, וכעבור חודש בסן קריסטובל) יכריע מי יעלה לפלייאוף עם יתרון הביתיות ומי יצטרף מהמקום השני.

שחקן הפועל ירושלים ג'אקורי וויליאמס. ליגת האלופות, אתר רשמי
עוד ריחוף בדרך ל-7 מ-7 מהשדה. ג'אקורי וויליאמס מול קרשיאקה/אתר רשמי, ליגת האלופות

בניגוד לנוהל שהתקבע במשחקים הקודמים, לא נדרשו דרמות מיוחדות בדרך לניצחון הזה. הטורקים אמנם הצליחו לשמור על מרחק סביר מיריבתם ולא איפשרו לה לברוח לאורך רוב שלבי המשחק, אבל גם לא באמת סיכנו אותה; זמן ההובלה שלהם, ביתרון של נקודה אחת בלבד, הסתכם ב-21 שניות. ירושלים פגעה ב-71.9% לשתיים (ג'אקורי וויליאמס 7-7, ליוואי רנדולף 6-6), קיבלה 12 אסיסטים מספידי סמית' ועצרה את ויטו בראון על 8 נקודות בלבד, שלושה ימים לאחר שקלע 26 על הראש של אנאדולו אפס.

"ידענו שהעקביות ההגנתית שלנו היא המפתח, וברובו עשינו עבודה מצוינת - הוצאנו לפועל את תוכנית המשחק ונשארנו יחד", ניתח המאמן איליאס קאנדזוריס. "היה רגע ברבע השלישי ובתחילת הרבע הרביעי שבו נפלנו בפרטים הקטנים. צריך לתת קרדיט לקרשיאקה, שקלעה סלים גדולים, אבל חזרנו לעצמנו והשגנו את הניצחון. אני מרוצה מהשיפור שלנו ביחס האסיסטים/איבודים (9:21 אתמול; א"ו). אנחנו מניעים את הכדור, מגיעים לזריקות טובות וקולעים באחוזים גבוהים".

היווני, שעומד על מאזן 0:5 מאז הגיע לירושלים, עדיין לא אימן בארנה. ביום ראשון הוא ייצא עם שחקניו למשחק חוץ בקריית אתא, אחר כך ישוב עימם לבלגרד וימשיך משם לחיפה. את משחק הבית האמיתי הראשון שלו הוא יחווה כנראה רק בעוד שבוע וחצי, מול עירוני נס ציונה. "זו עונה מיוחדת ולא שגרתית עבורנו, ואנחנו צריכים למצוא את החוסן המנטלי כדי להצליח בה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully