וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמבפה חותם?" ריאל מדריד העלתה סרטון שהטריף את הרשת

הבלאנקוס העלו ציוץ עם טיזר שבו כתוב "חדש" עם התאריך 2.2.2024 על רקע הברנבאו. במדריד מאמינים שייתכן שזו תהיה ההודעה על החתמת הסופרסטאר לעונה הבאה. צפו בטיזר

מחוץ לקווים, 16.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

איפה ישחק קיליאן אמבפה בעונה הבאה? ייתכן מאוד שריאל מדריד, אבל זה ככל הנראה לא יהיה בפריז סן ז'רמן. בצרפת מדווחים שהכוכב הגדול כבר קיבל החלטה לא לחדש את חוזהו, שיפוג בקיץ והוא צפוי להודיע על כך החודש.

ב"אתלטיק" מדווחים שפריז סימנו כבר את מרכוס רשפורד וינסו להחתים אותו כמחליף לאמבפה בגלל התפקוד הדומה שלו על המגרש, כאשר על פי הדיווח בפריז רצו את שחקן מנצ'סטר יונייטד כבר בקיץ 2022.

הטיזר של ריאל מדריד

קיליאן אמבפה ריאל מדריד. מתוך טוויטר, צילום מסך
בקרוב נראה אותם מתחבקים שוב? אמבפה ופלורנטינו פרס/צילום מסך, מתוך טוויטר

ובינתיים, בספרד מנתחים את האפשרות שאמבפה אכן יגיע סוף סוף לריאל מדריד כאשר ב"מארקה" נכתב "זה עכשיו או לעולם לא". במדריד טוענים שריאל תגיש סוף סוף הצעה רשמית לשחקן, שירוויח אומנם שכר עתק כיאה למעמדו כשחקן, אולי הטוב בעולם, אך יגיע בהעברה חופשית.

בריאל מדריד מפנטזים על התקפה שתכלול את אמבפה, רודריגו, ויניסיוס ובלינגהאם, כאשר במועדון יהנו לא רק מסגל מאוד איכותי אלא גם צעיר מאוד יחסית כשאמבפה בן ה-25 בלבד יהיה השחקן המבוגר ביותר בהתקפה המפחידה שעשויה להיות לבלאנקוס בעונה הבאה. אגב, ריאל מדריד עצמה העלתה היום טיזר שבו רואים לפטופ על רקע הברנבאו עם הכיתוב "חדש" והתאריך 2.2.2024. הציוץ הזה הוצף בתגובות של עוקבים שמאמינים שייתכן שזו תהיה ההודעה על אמבפה לעונה הבאה. אמבפה הספיק לשחק כבר בשני מונדיאלים, בראשון שבהם הוא זכה וכבש בגמר מול קרואטיה ומה שקרה במונדיאל האחרון כולם זוכרים. הקיץ ייתכן שהוא ישחק לראשונה גם באולימפיאדה, שתיערך כידוע בפריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully