וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתגר החוץ של מכבי ת"א: "משחק שיכול לעשות הבדל בעונה הזאת"

1.2.2024 / 9:30

אחרי שישה הפסדים בשבעה משחקי חוץ, הצהובים נערכים למשחק מול "התאומה" מבאסקוניה (21:30) שעשוי להתברר כקריטי: "ניצחון, והפלייאוף בהישג יד". חיסורים משמעותיים למארחת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1/ספורט1

מכבי תל אביב תתארח הערב (חמישי, 21:30) בפרננדו בואסה ארנה אצל באסקוניה במסגרת המחזור ה-25 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום השמיני כשבמאזנם 13 ניצחונות ו-11 הפסדים, בעוד באסקוניה מדורגת במקום ה-11 עם 12 ניצחונות ו-12 הפסדים. בסיבוב הראשון ניצחה מכבי את באסקוניה 81:89 בבלגרד, כך שהבאסקים צריכים לנצח ביותר מ-8 הפרש כדי להשיג יתרון על מכבי במאבקים הפנימיים.

אמש הגיעה מכבי אל ויטוריה אחרי שערכה את האימון המסכם בשעות הצהריים המוקדמות בויזינק סנטר שבמדריד. הבוקר תערוך הקבוצה אסיפת וידאו ואימון קצר. במכבי שמים דגש על ההתאוששות מהמשחק הקשוח שהיה להם עם ריאל מדריד, לקראת הקצב המהיר שבאסקוניה מכתיבה.

המשחק הערב הוא בין שתיים מקבוצות ההתקפה הטובות במפעל ומהגרועות בהגנה. הצהובים מדורגים במקום השני בצבירת נקודות עם 85.8 נקודות בממוצע, ואחרונים בספיגת נקודות עם 87.2 נקודות בממוצע. באסקוניה מדורגת במקום החמישי התקפית עם 81.9 נקודות בממוצע וחמישית מהסוף בספיגת נקודות עם 82.9 נקודות למשחק.

המארחת תופיע ללא טאדאס סדקרסקיס, מאט קוסטלו וכריס צ'יוזה הפצועים. היעדרותו של האחרון הייתה צפויה והיא משמעותית פחות לאור המספרים שלו, אך במקרה של הפורוורד והסנטר מדובר במכה רצינית יותר לבאסקים. סדקרסקיס הוא שחקן חמישייה קבוע שרושם 9.8 נקודות ו-7.2 ריבאונדים בממוצע למשחק וקולע ב-47% לשלוש, בעוד שקוסטלו תורם 8.6 נקודות.

ג'ייק כהן, מכבי תל אביב. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
הגיע הזמן לעלות מדרגה. ג'ייק כהן/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

"יהיה משחק קשה, באסקוניה קבוצה טובה", אמר ג'ייק כהן, שפתח בחמישיה גם במשחק האחרון במדריד. "יש לנו הזדמנות טובה להגיב. הרגשתי שהיו לנו רגעים טובים במדריד, אבל אנחנו צריכים לעשות עוד צעד קדימה כדי להשיג ניצחון גדול בחוץ".

מכבי מגיעה למשחק בידיעה שניצחון יפתח לה פער משמעותי מהמקום שמשאיר אותה מחוץ לפליי אין, ומנגד הפסד ירחיק אותה מהפלייאוף. הצהובים מגיעם עם רצף לא טוב בחוץ לאחרונה, כולל ניצחון אחד בלבד בששת משחקי החוץ האחרונים שלה. "זה משחק שיכול לעשות את ההבדל בעונה הזאת", אמרו במועדון, "אם ננצח, זה אומר שעברנו את הרצף הקשה במאזן טוב, והפלייאוף יהיה בהישג יד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully