וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה זועמת על "חוסר האחריות" של פיירו, אך נחושה לא לשקוע

1.2.2024 / 8:52

במועדון הבטיחו "לא לעבור לסדר היום" על התנהגות החלוץ ש"שיבשה את כל המשחק" והחזירה את באר שבע למאבק, אך כבר חושבים על מכבי ת"א. וגם: עתיד חלאילי והדילמות סביב גנט וסבע

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 1:2/ספורט1

תחושות קשות במכבי חיפה אחרי ההפסד להפועל באר שבע אמש (רביעי). מרבית חיצי הביקורת הופנו לעבר פרנזי פיירו על הכרטיס האדום המוקדם שספג: "הוא נהג בחוסר אחריות ושיבש לנו את כל המשחק, לא נעבור על זה לסדר היום", אמר גורם במועדון. כבר בסיום ההתמודדות התנצל החלוץ על התנהגותו, אולם בצוות המקצועי זעמו. מסאי דגו, שמחשיב את פיירו לאחד השחקנים הקרובים אליו ביותר, צרח על השחקן מיד כשנזרק מכר הדשא. גם בקרב השחקנים הביעו כעס על המהלך ששינה את המשחק מבחינת הירוקים.

מעבר לכך, במכבי חיפה התאכזבו מאוד מכך שלא הצליחו להוציא לפחות נקודה. "אין ספק שזה הפסד משמעותי, ידענו שבאר שבע במומנטום אדיר ולא רצינו להחזיר אותם למאבק, אבל לצערנו יש משחקים כאלה ועכשיו צריך להסתכל קדימה", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

כבר בתום המשחק אמרו בצוות המקצועי לשחקנים להרים את הראש ולא לשקוע, "בטח כשביום שני יש לך משחק נגד מכבי תל אביב", כמו שאמרו בחיפה. "כמו שלא חשבנו שאנחנו אלופים כשהיינו בתקופה טובה, לא ניכנס למרה שחורה אחרי הפסד אחד. ביום שני יש משחק קריטי מאוד להמשך העונה".

השופט גל לייבוביץ' שולף כרטיס אדום לעבר פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה. דני מרון
חוסר אחריות. פיירו מורחק/דני מרון

חוליית ההגנה אמנם ספגה שני שערים, אבל במכבי חיפה ממשיכים להחמיא לשחקנים שהתמודדו בצורה טובה עם חסרונו של עבדולאי סק בחודש האחרון. הבלם ינחת בסוף השבוע וצפוי לפתוח נגד מכב יתל אביב. גם דניל לסובוי, כך מקווים בכרמל, יגיע ארצה ביממה הקרובה כדי לסיים את סאגת הצטרפותו. בקבוצה מעריכים שדניאל סונדגרן ומאור קנדיל, שנעדרו אמש לאחר שלא חשו בטוב, יהיו כשירים למפגש עם מוליכת הטבלה.

בנושא אחר, מכבי חיפה תצטרך להכריע מי משחקני הרכש יירשם עד מחר בלילה למשחקי הקונפרנס ליג נגד גנט, כאשר רק שלושה שחקנים חדשים יוכלו להיכלל בסגל והמשמעות היא ששניים אחרים לא יוכלו ליטול חלק בהתמודדות.

עוד בוואלה!

דגו: "האדום הכריע את המשחק, כעסתי על פיירו"

לכתבה המלאה
ליאור רפאלוב, ענאן חלאילי שחקני מכבי חיפה. דני מרון
נותן למועדון לנהל. חלאילי/דני מרון

הירוקים עסוקים במקביל גם בישורת האחרונה של חלון ההעברות, ויודעים שאוניון סן ז'ילואז הבלגית מעוניינת מאוד בענאן חלאילי, אבל הבהירו גם לנציגיה שמעבר של שחקן הכנף בינואר לא בא בחשבון מבחינתם, כשהבלגים עשויים להציע שחלאילי ימשיך לשחק במכבי חיפה עד סוף העונה בתמורה לסגירת העסקה כבר עכשיו. בסן ז'ילואז מבינים שמדובר בעסקה יקרה מאוד, אבל נחושים לצרף את הכישרון הצעיר. חלאילי עצמו הבהיר שייתן למכבי חיפה לנהל את הסוגיה.

במכבי חיפה מאוד רוצים גם שדיא סבע ימצא קבוצה חדשה בחלון הנוכחי, אך אם הדבר לא יתממש, הנשיא יעקב שחר ייאלץ להכריע בין חישוב מסלול מחדש והחזרה של החלוץ לעניינים, להושבה של השחקן עם השכר הכי גבוה בקבוצה ביציע עד תום העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully