וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "האדום הכריע את המשחק". ברדה: "הראינו עליונות מההתחלה"

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 22:58

מאמן מכבי חיפה סימן את רגע המפתח בהפסד לב"ש: "כעסתי על פיירו, באירופה מבליגים ואצלנו מיד שולפים אדום". חמד: "כולם יודעים מה אני יכול לעשות על המגרש". המאמן היריב חגג וסימן איפה קבוצתו יצאה לדרך חדשה: "ב-4:4 מול בית"ר, הבנו שיש חומר טוב"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 1:2/ספורט1

הרצפים של מכבי חיפה הגיעו הערב (רביעי) לסיומם - רגע לפני משחק העונה. האלופה הפסידה אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים ו-16 משחקי ליגה רצופים, כשנכנעה 2:1 מול הפועל באר שבע בבירת הנגב, ועל כן הפער בפסגה עומד על ארבע נקודות, לפני המפגש מול מכבי תל אביב ביום שני. מי שיחמיץ אותו הוא פרנזי פיירו, שמחא כפיים לעבר השופט וספג אדום ישיר (23). אנטוניו ספר כבש ראשון (50), הלדר לופס נגח את השני (72) וסידר לאליניב ברדה ניצחון ליגה שמינית ברציפות - מרחק שני ניצחונות משיא המועדון. תומר חמד רק צימק (89).

מסאי דגו סיכם ואמר: "מאוכזב מאוד. באנו עם גישה טובה, אבל הפתיחה שלנו הייתה לא טובה. באר שבע שלטה והגיעה למצב או שניים. כמובן האדום הקשה עלינו מאוד, בטח בתקופה כזו. האדום הכריע כי לפני כן הם לא הגיעו למצבים. היינו מאורגנים והייתי בטוח שניכנס למומנטום, אבל האדום שינה את המשחק".

על פיירו: "לעולם אני לא בא בטענות לשופטים, ברור שכעסתי על פרנזי. יש לי טענות קשות אליו. באו שני קהלים מדהימים, לפעמים שופטים מבליגים במקרים כאלה באירופה ואצלנו ישר שולפים אדום. אבל אני לא בא בטענות לשופט, היינו פחות טובים גם ב-11 מול 11. לפני האדום היו עבירות שעצבנו אותו, אבל אין מה לעשות. זה קורה גם לשחקנים גדולים ממנו. כעסתי באותו רגע והוא יודע את זה".

על שרי: "הוא כבר לא איתנו, צריכים להמשיך. ויתרנו על שחקן שאנחנו מאוד אוהבים ויש שחקנים שצריכים לקחת על עצמם יותר עכשיו. כל מי שכרגע נמצא במועדון, בטח שחקני התקפה, צריכים לתת יותר ואני סומך עליהם".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. דני מרון
יגיע בפיגור 4 למשחק העונה. דגו/דני מרון

תומר חמד, שכבש שער מצמק לאחר שמצא את הרשת גם בגביע: "ללא ספק האדום מאוד השפיע על המשחק. מהניסיון שלי, במקרים כאלה השופט יכול להיות קצת יותר קר רוח ולהזהיר, לא צריך להשתולל ולהכריע משחק כל כך מוקדם. קרדיט לבאר שבע, הם באו מוכנים ועבדו קשה. לא מצאנו את הדרך הנכונה להגיע למצבים, במשחק הבא נצטרך להשתפר ולבוא מוכנים".

"תמיד כיף לכבוש, אני שמח שזה קרה היום אבל זה לא עזר לקבוצה. קיבלתי אהבה בבאר שבע מהרגע שבאתי, וגם אחרי שעזבתי. אני רוצה להודות לכולם. כולם יודעים מה אני יכול לעשות על המגרש. אני במקום שרוצה אותי ואוהב אותי, שמח שאני מחזיר כל כך מהר ולהיות דומיננטי. כנראה שבאמת הקשר שלי עם מכבי חיפה גרם לי להרגיש בבית מהרגע הראשון. נפגוש את מכבי תל אביב ביום שני, וזה המשחק הכי טוב שיכולנו לקבל - ננסה לבוא מוכנים, לנצח ולצמצם את הפער. בבית אנחנו פייבוריטים כמעט מול כל קבוצה, אבל זה לא יעזור - נצטרך לעשות את העבודה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תומר חמד שחקן מכבי חיפה מקבל פרחים מידי אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע. דני מרון
"אני במקום שרוצה אותי ואוהב אותי". חמד עם ברקת לפני המשחק/דני מרון

המאמן המנצח אליניב ברדה אמר: "אנחנו מסתכלים על סיבוב ראשון בו איבדנו הרבה משחקים ונקודות, ומאוד רוצים לתקן את הרושם. אפשר להוציא מהקבוצה הזאת יותר וצריך להוציא יותר. גם בלי האדום יכולנו להוביל בחצי הראשון. אני שמח מהנקודות, אפשר להגיד שזה הניצחון הכי גדול שלנו העונה. באנו לנצח ולסמן תיקון על הסיבוב הראשון.

"אנחנו כל הזמן עובדים על איך לשמר את זה ולהיראות יותר טוב, בשני המשחקים הקודמים ניצחנו 0:1 ולא היינו כל כך טובים. היום הראינו עליונות מההתחלה, בטח בשליטה בקצב. האדום שינה את המשחק ועזר, אבל חיפה קבוצה מצוינת. חבל מבחינתי שספגנו, אבל ננסה להתחיל רצף של שער נקי חדש. מול בית"ר ירושלים ירדנו במחצית בפיגור 3:1, זה נגמר ב-4:4 ושם השחקנים ואני הבנו שיש חומר טוב ועם מה לעבוד".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מרוצה מאוד. ברדה/דני מרון

על הרכש שהוא רוצה לראות עד סגירת החלון: "אני מאוד רוצה להוסיף לחלק הקדמי קצת רענון, קצת מהירות. אני מאוד מקווה שנצליח להנחית שחקן כזה, ואם לא - נמשיך לנסות להוציא את המקסימום מהסגל הקיים. אנחנו סוחטים אותו. ננסה להשתמש בכולם ולהפיק את המירב מכולם. אני לא יודע מי יתאושש וכמה שחקנים יהיו לי בסגל בשבת, אם צריך - נעלה עוד שחקנים מהנוער".

רועי גורדנה, שהיה בספק למשחק ובסופו של דבר פתח והיה אחד הטובים על המגרש: "צריך לתת מילה טובה לצוות הרפואי - כל מי שטיפל בי, הזריק לי ונתן לי כדורים. הם היו איתי בשלושת הימים האחרונים, הכשירו אותי וניצחנו אז זה היה שווה את המאמץ. אנחנו מסמנים רק מטרות קרובות. היינו בתקופה לא טובה אישית וקבוצתית, אני שמח שהצלחנו להתרומם ורק שנמשיך ברצף הניצחונות הזה. להדביק את המוליכות? המטרה שלנו היא בני סכנין בשבת, כל השאר לא מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully