וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה במגעים מתקדמים עם הקשר גיא חדידה, בלם קפריסאי חתם

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 11:07

הקבוצה השיגה ניצחון ראשון בעידן קוז'וך, אך במועדון שוב נאלצו לעסוק בסכסוך בין הקהל לטוקלומטי. קשר אודסה עשוי להצטרף, אנדראס קארו חתם

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

הרבה מאוד לחץ השתחרר אמש במכבי פתח תקוה, אחרי הניצחון החשוב 0:1 בקרב התחתית נגד הפועל חדרה. זה היה ניצחון ליגה ראשון של המלאבסים בעידן המאמן רן קוז'וך, שנראה מאושר בסיום. אחרי התיקו נגד בני סכנין במחזור הקודם והניצחון הקשה אחרי הארכה נגד מכבי יבנה בגביע, דיברו בפתח תקוה על חשיבות המשחק אמש ואכן בשונה ממשחקים קודמים, עלו השחקנים של קוז'וך, כשהם נחושים מאוד, אגרסיביים וחדורי מטרה, לסיים את המשחק עם שלוש הנקודות. הנצחון נתן לקבוצה המון אוויר בתחתית הבוערת, והקפיץ אותה עד המקום העשירי, מרחק שלוש נקודות מהקו האדום.

בפתח תקוה החמיאו לבלם הרכש עוביידה חטאב, שהגיע לקבוצה בשבוע שעבר וכבש אמש את שער הניצחון בנגיחה. במהלך הימים האחרונים, עבדו שחקני פתח תקוה על תרגיל הקרן ממנו הובקע שער הניצחון ובסיום כאמור היתה שמחה גדולה ותחושת הקלה. חטאב אגב, ספג אמש כרטיס צהוב חמישי ויחמיץ את משחק הליגה הקרוב בשבת נגד מכבי נתניה. הבלם מואיז אדילהו שנפצע אמש והוחלף כבר בדקה ה-22, נמצא בספק גדול למשחק בשבת. בצל מצוקת הבלמים הזו, הקבוצה צירפה היום רשמית בלם נוסף, כאשר הודיעה על החתמתו של הבלם הקפריסאי אנדראס קארו.

הבלם הקפריסאי אנדראס קארו. Rene Nijhuis/BSR Agency, GettyImages
הצטרף למכבי פתח תקוה. אנדראס קארו/GettyImages, Rene Nijhuis/BSR Agency

בתוך כך, במועדון ממשיכים במועדון לחפש שחקני חיזוק נוספים ולוואלה! ספורט נודע שפתח תקוה מנהלת מגעים מתקדמים עם הקשר גיא חדידה, שחקנה של צ'רנומורץ אודסה האוקראינית. בצוות המקצועי גם מחפשים קשר אחורי זר, זאת לאחר שכבר צורפו שני שחקנים זרים לסגל, הקשר הסלובני לוקה שטור והשוער הקפריסאי אנדראס קארו שכבר נמצא בישראל וצפוי לחתום היום רשמית על חוזהו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהדי מכבי פתח תקוה זועמים על עידן טוקלומטי. שלומי גבאי
לא הרפו מטוקלומטי. אוהדי מכבי פתח תקוה/שלומי גבאי
רן קוז'וך מול אוהדי מכבי פתח תקוה. שלומי גבאי
סוער במועדון. קוז'וך מדבר עם האוהדים/שלומי גבאי
שחקן מכבי פתח תקוה עידן טוקלומטי מול שחקני הפועל חדרה: אביב לין, סולימאן קוליבאלי. שלומי גבאי
הפרשה טרם נפתרה. טוקלומטי/שלומי גבאי

בפתח תקוה יצטרכו למצוא פתרון לסכסוך שנוצר בין חלק מאוהדי הקבוצה לחלוץ הצעיר עידן טוקלומטי, כאשר אמש טוקלומטי היה מעורב בתקרית נוספת. רק לפני שלושה משחקים זרק טוקלומטי בקבוק לעבר אוהדי הקבוצה, הורחק ונענש בהרחקה משני משחקים וכן ספג קנס כספי של 1,000 ₪ בועדת משמעת פנימית במועדון ואף הוטל עליו להזמין את הקבוצה לארוחה.

שלשום עוד פירסם השחקן סרטון התנצלות, אולם בסיום המשחק חיכו לו כ-30 אוהדים מחוץ לאצטדיון, אך לאחר מעורבות של אנשי האבטחה במקום, נמנעה תקרית נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully