וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א תחליט: לפנות לאבוקסיס או להמשיך במו"מ עם מאמן זר

1.2.2024 / 6:30

האדומים קיבלו איתות חיובי ממאמן זר איתו ניהלו שיחות והסכים להגיע לארץ, אך התמונה עשויה להשתנות אחרי שאבוקסיס התפנה, ועל רקע הלחץ של האוהדים. ההחלטה הסופית צפויה תוך 24 שעות

תקציר: הפועל חיפה - הפועל תל אביב 3:4/ספורט1

העזיבה של יוסי אבוקסיס אתמול (רביעי) את את בית"ר ירושלים עשויה לטרוף את כל הקלפים מבחינת הפועל תל אביב. נכון לאתמול בבוקר, במועדון שמחו מכך שמאמן זר איתו הם נמצאים בשיחות הסכים לחזור לארץ ודיברו על כך שהצדדים קרובים לסגירה.

יחד עם זאת, ברגע שאופציית אבוקסיס נכנסה לתמונה הדברים השתנו, וחן סול יחד עם ניק האמונד ודייויד מינצברג יצטרכו לקבל החלטה האם הם ממשיכים עם הנוהל של מאמנים זרים או פונים לאופציית אבוקסיס, שבמקרה הזה יצטרך לקבל חוזה גבוה לשנה וחצי, עם סמכויות בנוגע לרכש ובניית הסגל - בשונה מהמדיניות הנוכחית של המועדון. אבוקסיס צפוי לטוס לחו"ל כדי לנקות את הראש אחרי הסערה סביב בית"ר, והדברים יתבהרו לאחר מכן.

בינתיים אוהדי הפועל תל אביב מציפים את אבוקסיס בהודעות ורוצים לראות אותו מגיע. כך או אחרת, נראה כי המהלך יוכרע לכאן או לכאן ב-24 שעות הקרובות. "צריך לעשות את כל השיקולים ולהחליט. יש יתרונות רבים במאמן זר, לא סתם התעקשנו על זה, אבל הסיטואציה הנוכחית, כשאנחנו באמצע העונה והכל מורכב יותר, מצריכה חשיבה. נקבל החלטה מושכלת, הכי חשוב שזה יהיה מאמן שיבין את הדרך והמדיניות של המועדון לטווח הארוך, לא לטווח הקצר", אמרו במועדון.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. דני מרון
מוצף בהודעות מאוהדי הפועל תל אביב. אבוקסיס/דני מרון
איהאב גנאים הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
הסיוט לא נגמר. גנאים/מאור אלקסלסי

בנוגע להפסד 4:3 להפועל חיפה אמרו במועדון: "זה מה שיש כרגע, צריך להתייחס למחצית הראשונה ופחות לקאמבק בשנייה. אי אפשר להתפרק ולהתבזות ככה, יכולנו לחטוף גם שישייה. זאת הפועל תל אביב, לא משנה מי מאמן ומי משחק - אסור שזה יקרה". ביקורת קשה נשמעה על מרכז ההגנה שכלל את בריאן פאסי, אור בלוריאן וטל ארצ'ל. במועדון מבינים שהקבוצה תהיה חייבת להתחזק בבלם בעל שיעור קומה, אם לא בינואר אז לפחות בקיץ.

אלן אוז'בולט שהבקיע אתמול, עדיין לא מצא קבוצה וייתכן כי ההחלטה בנוגע לעתידו תישאר עבור המאמן הבא. יהב גורפינקל יעזוב בימים הקרובים לסין. עומרי אלטמן וחוסה רודריגס עשויים להתלבש כבר בשבת נגד מ.ס אשדוד. אם אוז'בולט יעזוב, במועדון ינסו להנחית חלוץ זר במקומו, כאשר יש שני שחקני התקפה איתם נמצא המועדון בשיחות.

המשחקים הבאים של הפועל תל אביב יהיו מול יריבות מהתחתית: הפועל חדרה בחוץ (שבת הקרובה), בני סכנין בבית שבוע אחרי, ובהמשך מול מכבי פתח תקוה בחוץ (24 בפברואר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully