וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו "פחד" מהמפגש מול מסי? זעם על ביטול "הריקוד האחרון"

שני הכוכבים הגדולים אמורים היו להיפגש במשחק ראווה בין אל נאסר לאינטר מיאמי אבל כריסטיאנו פצוע וייעדר, האוהדים זועמים שרימו אותם

צפו: ליאו מסי מוכתר כשחקן השנה של פיפ"א בטקס "THE BEST"/ספורט1

אומנם מדובר רק במשחק ראווה, ושני הכוכבים הגדולים של דורנו כבר מעבר לשיאם, אבל חובבי הכדורגל בכל זאת התאכזבו לגלות אתמול שכריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי לא ייפגשו על המגרש ל"הריקו האחרון" בגלל שהפורטוגלי הוותיק פצוע ולא יוכל לקחת חלק במשחק של קבוצתו אל נאסר מול אינטר מיאמי היום (חמישי).

במסגרת משחק הראווה בריאד, בירת ערב הסעודית, רונאלדו אמור היה לחלוק את המגרש עם יריבות הגדול, זוכה כדור הזהב, ליאו מסי, מאחר שכריסטיאנו ממשיך להתאושש מפציעה.

מאמן נאסר, לואיס קסטרו, אישר את היעדרותו של בן ה-38 ואמר אתמול: "רונאלדו נמצא בחלק האחרון של ההתאוששות שלו. אנו מקווים שבימים הקרובים הוא יוכל להתחיל לשחק עם הסגל".

שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
הפספוס כולו שלנו. כריסטיאנו/רויטרס
ליאונל מסי אינטר מיאמי. GettyImages
העיקר לבוא עם חיוך. מסי/GettyImages

רונאלדו ומסי נפגשו זה מול זה ב-36 הזדמנויות קודמות בקריירה המפוארת שלהם, בעיקר כששיחקו בריאל מדריד ובברצלונה. חובבי הכדורגל חיכו למשחק האחרון, ולו כדי לראות את המפגש ביניהם, כעת כאשר שניהם כבר מבוגרים ומפויסים.

אבל כריסטיאנו פצוע, ולמעשה אל נאסר ביטלה את מסע המשחקים שלה בסין שתוכנן "במיוחד" עבור האוהדים של רונאלדו, לאור הפציעה של זוכה כדור הזהב חמש פעמים. הקבוצה הסעודית נמצאת בפגרה, כשהליגה אמורה לחזור ב-14 בפברואר.

אוהדים רבים בסעודיה זעמו על ההתנהלות של אל נאסר, שבימים האחרונים העלתה סרטונים של כריסטיאנו משתתף באימונים, לכאורה בניסיון לקדם את המשחק ולמכור כרטיסים, על אף שהיה ידוע לראשי הקבוצה שהוא לא יוכל להשתתף.

וכצפוי, אוהדי רבים ברשת המשיכו את היריבות הקטנונית, שאפיינה את העשורים הקודמים בין שני הכוכבים, וטענו כי רונאלדו "פחדן" ושהוא מתחמק ממפגש מול הארגנטינאי. עם זאת, בארגנטינה עצמה לא לקחו ברצינות את ההאשמות, וגם בתקשורת הארגנטינאית טענו ש"מצעד שכריסטיאנו ייעדר והעולם פספס את הריקוד האחרון".

גם אינטר מיאמי נמצאת כעת במסע טרום עונה, שכלל ביקור בסעודיה. המשחק הראשון שלה היה נגד אל הילאל ביום שני, כאשר הקבוצה מ-MLS הפסידה 4:3. המשחק מול אל נאסר הוא השני שלהם בערב הסעודית, במסגרת גביע ריאד. אינטר מיאמי תסיים את המסע מול הונג קונג ה-11, המועדון היפני ויסל קובי וניואל'ס אולד בויס הארגנטינאית, מהעיר רוסאריו - עיר הולדתו של מסי. משחק הפתיחה של אינטר מיאמי בעונת ה-MLS הוא מול ריאל סולט לייק סיטי ב-22 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully