וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבה לחצי גמר הגביע אחרי עשור: 1:3 לקייזסרלאוטרן על הרטה ברלין

ניצחון חוץ מרשים לשדים האדומים ברבע גמר נוסף על טהרת הבונדסליגה השנייה. אלבדי, טאצ'י וקאלוץ' כבשו באצטדיון האולימפי

תקציר ניצחונה של קייזרסלאוטרן 1:3 על הרטה ברלין ברבע גמר הגביע הגרמני/ספורט1

שתי קבוצות כבר הבטיחו את מקומן בחצי גמר הגביע הגרמני, ושתיהן מהבונדסליגה השנייה. 24 שעות אחרי ניצחונה של פורטונה דיסלדורף בפנדלים על סט. פאולי, נערך הערב (רביעי) עוד רבע גמר על טהרת ליגת המשנה ובו ניצחה קייזרסלאוטרן 1:3 באצטדיון האולימפי בברלין את הרטה שירדה ליגה בעונה שעברה ומדשדשת העונה (מקום 10 בלבד).

המארחת חלמה על חזרה לחצי הגמר אחרי שמונה שנים (ואולי גם הגעה לגמר ראשון מאז 1993) אבל קייזרסלאוטרן, שנמצאת רק נקודה מעל הקו האדום ובשבת קטעה רצף מביך של שבעה הפסדי ליגה בזכות 1:4 בחוץ על שאלקה, ידעה להשיג ניצחון חוץ נוסף ותופיע בחצי הגמר לראשונה זה עשור. בפעם הקודמת מוחמדו אידריסו, אקס מכבי חיפה, היה אחד השחקנים שהובילו אותה לשם. הפעם הבלם יאן אלבדי, אחיו התאום של ניקו מנבחרת שוויץ ובורוסיה מנשנגלדבאך, כבש תוך פחות מחמש דקות והחלוץ ריצ'מונד טאצ'י הכפיל בדקה ה-38. הקשר הצ'כי פיליפ קאלוץ' הגדיל במתפרצת בדקה ה-69 ומנגד המחליף פביאן ריסה רק צימק עם שער מהאוויר בתוספת הזמן. מחזיקת הגביע מ-1990 ו-1996 עדיין יכולה לפנטז על הנפה שלישית בהיסטוריה.

ריצ'מונד טאצ'י שחקן קייזרסלאוטרן חוגג שער. רויטרס
חגג בצורה אקרובטית. ריצ'מונד טאצ'י/רויטרס

האנובר ב-1992 הייתה מחזיקת הגביע היחידה מחוץ לבונדסליגה וכעת יש כאמור כבר שתי מועמדות ללכת בדרכה.

בשלישי הבא תארח באייר לברקוזן את שטוטגרט לרבע הגמר היחיד על טהרת הליגה הבכירה, ולמחרת בורוסיה מנשנגלדבאך תתארח אצל הסינדרלה זארבריקן מהליגה השלישית, שכבר הספיקה להדיח את האלופה באיירן מינכן ואת הפיינליסטית איינטרכט פרנקפורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully