וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קבוצות רצו את אבדיה עוד לפני העונה, אך הוא לא צפוי לעבור בטרייד"

ב"אתלטיק" ניתחו את מצבה של וושינגטון בכלל ואת מצבו של הישראלי בפרט לפני סגירת החלון - ומנו את הקבוצות להן הוא הכי מתאים

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת 23/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

חלון הטריידים ב-NBA ייסגר ב-8 בפברואר, ולא מן הנמנע שוושינגטון תבצע כמה וכמה שינויים. ב"אתלטיק" סקרו הערב (רביעי) את מצבם של הוויזארדס והתייחסו בהרחבה גם לדני אבדיה, שיכול להתאים להערכתם לאטלנטה, אוקלהומה סיטי, לוס אנג'לס קליפרס, דאלאס וממפיס.

"זה לא שהם רוצים להעבירו בטרייד, אלא שהוא אחד מהצעירים הבודדים בקבוצה שיכול להשיב בחירות דראפט שוות ערך או שחקן צעיר מבטיח בתמורה", נכתב. "צריך לזכור גם שאבדיה ובילאל קוליבאלי מתחרים זה מול זה על דקות משחק, ואם אבדיה יעבור, אולי וושינגטון תוכל לכסות על חור אחר וליצור עוד דקות משחק לקוליבאלי. ובכל זאת, מלבד ג'ורדן פול, נדמה שאבדיה הוא שחקן החמישייה עם הסיכויים הכי נמוכים לעבור בטרייד בשבוע הבא".

פול, למען הסר ספק, לא ממש חלק מהתכניות העתידיות של הוויזארדס, אך ערכו נמוך מתמיד בשל חוזהו המנופח (123 מיליון דולר לארבע שנים).

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
לא מעט קבוצות היו שמחות לקבל אותו. אבדיה/רויטרס

"עוד לפני פתיחת העונה קבוצות העריכו את אבדיה, בזכות הגודל שלו, היכולת שלו לשמור על שחקני חוץ, ההשקעה שלו בהגנה והפוטנציאל הלא מנוצל שלו כפליימייקר משני", הוסיפו ב"אתלטיק". "ערכו בלי ספק צמח בחודשים האחרונים, אחרי שחתם על חוזה יחסית לא יקר של 55 מיליון דולר לארבע שנים. הוא גם שיפר את יכולתו מחוץ לקשת ואת יכולת הסיום שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully