וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 נק' לאבדיה בערב החגיגי, הקליפרס לא התקשו לנצח בוושינגטון

הוויזארדס ציינו ערב מורשת יהודית, הישראלי קיבל מחווה מיוחדת ומשעשעת, על הפרקט הוא וחבריו החזיקו מעמד מחצית והפסידו 125:109. קוואי והארדן כיכבו

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת 23/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

הערב החגיגי של דני אבדיה התפתח בדיוק כפי שניתן היה לצפות. וושינגטון ציינה הלילה (בין רביעי לחמישי) ערב מורשת יהודית במשחק הבית נגד לוס אנג'לס קליפרס, כולל מחוות ויחס מיוחד לפורוורד הישראלי שלכבוד המאורע, גם קיבל בובה מיוחדת בדמותו.

על הפרקט, יחסי כוחות הורגשו היטב והקליפרס רשמו ניצחון 109:125 אחרי מחצית שנייה חד צדדית. זה היה הניצחון השישי בשבעת המשחקים האחרונים של הקליפרס, שעלו למאזן 15:31 וממשיכים להיראות כמו אחת הקבוצות החזקות ב-NBA בתקופה האחרונה. וושינגטון מצידה ירדה לקרקע אחרי רצף נדיר של שני ניצחונות, ומאזנה העונתי עומד כעת על 38:9.

אבדיה פתח בחמישייה כרגיל, קיבל 26 דקות וסיים עם 13 נקודות (5 מ-11 מהשדה, 1 מ-2 מהשלוש, 2 מ-3 מהעונשין), 5 ריבאונדים, 3 אסיסטים, חטיפה, חסימה ושני איבודים. בדקות שלו על הפרקט, וושינגטון הובסה ב-33 הפרש - הנתון הכי פחות בקבוצה.

אבדיה אמנם חזר לקלוע בדו ספרתי אחרי שירד ל-9 במשחק הקודם, אבל בתמונה הגדולה, הירידה הקטנה בדקות ובתפוקה שלו מאז שבריאן קיף עומד על הקווים נמשכת, ובארבעת המשחקים תחתיו הוא לא קיבל יותר מ-26 דקות, ולא קלע למעלה מ-13 נקודות.

הבובה שעוצבה בדמותו של אבדיה, כולל האאוטפיט הבלתי נשכח

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
חזר לדו ספרתי. אבדיה/רויטרס

ללא פול ג'ורג' שנעדר, הקליפרס מעט התקשו במחצית הראשונה. בילאל קוליבאלי שפתח בחמישייה על חשבון ג'ורדן פול החולה הראה ניצוצות ויחד עם קייל קוזמה עזר לוויזארדס להישאר במרחק נגיעה, כשהרבע הראשון מסתיים ביתרון מינימלי של 3 נקודות של הקליפרס, ולהפסקה האורחת יורדת ביתרון 6 בלבד.

ברבע השלישי קוואי לאונרד וג'יימס הארדן השתלטו על העסק, הובילו ריצת 19:40 עם דקות דומיננטיות ומלהיבות (כולל אסיסט של הארדן בין הרגליים של אבדיה) ולמעשה הבטיחו את הניצחון, כשההפרש נושק ל-30. אבדיה סיים את המשחק עם חיבוק חברי לראסל ווסטברוק, המנטור מעונת הרוקי, אבל שוב ירד מנוצח.

קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
לא כוחות. קוואי מול אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

קוואי לאונרד הוביל את רשימת הקלעים של המנצחת עם 31 נקודות לצד 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-4 חטיפות, ג'יימס הארדן סייע עם 25, 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים וגם 4 חסימות. מנגד, קייל קוזמה היה הבולט בשורות וושינגטון עם 27 נקודות, ובילאל קוליבאלי הלהיב במשחקו השני בקריירה בחמישייה עם 19.

אבדיה והוויזארדס יעלו לפרקט בפעם הבאה בלילה שבין שישי לשבת, אז יארחו את סגנית האלופה מיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully