וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעון החול אוזל? בארה"ב מנסים לפרש את הציוץ המסתורי של לברון

ב-2:30 בלילה, אחרי עוד הפסד כואב, צייץ כוכב הלייקרס אימוג'י של שעון חול - ובתקשורת האמריקאית משוכנעים: הלחץ על ההנהלה גובר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1/ספורט1

יותר ממחצית עונה חלפה עברה ב-NBA, ולוס אנג'לס לייקרס עדיין לא מוצאת את עצמה. אחת הפייבוריטיות המובילות ללכת עד הסוף מדורגת תשיעית בלבד במערב עם מאזן שלילי של 25:24, והלחץ על ההנהלה לבצע מהלכים לפני סגירת חלון הטריידים הולך וגובר.

אחרי התבוסה 135:119 ליוסטון, הגיעה תבוסה נוספת אתמול בלילה (בין שלישי לרביעי) - הפעם 138:122 מול אטלנטה, במשחק חמישי ברציפות שהקבוצה של דרווין האם סופגת למעלה מ-127 נקודות.

ללברון ג'יימס, כך נראה, נמאס. ב-2:30 בלילה שעון לוס אנג'לס, צייץ הכוכב אימוג'י של שעון חול - מסר ברור למקבלי ההחלטות - ובתקשורת האמריקאית מנסים להעריך מה יקרה כעת.

לפי דייב מקמנמין מ-ESPN, "יש כמה פירושים לציוץ הזה - וכולם יכולים להיות נכונים: הזמן אוזל בניסיון להפוך את העונה של הלייקרס; הקריירה של לברון לא בלתי סופית, וצריך למקסם את מה שנשאר; הסבלנות אוזלת". כריס מאניקס מ"ספורטס אילוסטרייטד" הוסיף: "ימים מרתקים צפויים לנו בממלכת הלייקרס".

זו לא הפעם הראשונה שלברון פונה לרשתות החברתיות כדי להעביר מסרים סמויים - בין אם לחבריו לקבוצה, לצוות המקצועי או להנהלה. "המסר הזה ברור - הזמן אוזל. הגיע הזמן לשדרג את הסגל", הוסיף העיתונאי קורט הלין. "הוא מלך המניפולציות הפאסיב-אגרסיביות נגד ההנהלה. הוא יגיד שזה שום דבר ואין לו כוונה להיות חלק מבניית הסגל, שזו העבודה של הצוות הניהולי, אבל המעשים שלו ברורים. זה לא סוד שלברון בן ה-39 רוצה להתחרות על אליפות - עכשיו. ברור מאוד שזה היה מסר לרוב פלינקה - תעשה משהו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
אין לו עוד הרבה שנים להתחרות על אליפויות. לברון/רויטרס

"הזמן אוזל", הוסיף קווין אוקונור מ"דה רינגר" בכתבה נרחבת אודות עתידו של לברון, עוד לפני הציוץ המדובר. "לא יהיה לו עוד הרבה זמן להתחרות על אליפויות. הימים מעכשיו ועד סגירת חלון הטריידים יבהירו האם הלייקרס לוקחים אותו כמובן מאליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully