וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרבה לרבע הגמר: הפועל ירושלים גברה 74:83 על קרשיאקה

האדומים רשמו ניצחון שמיני רצוף בכל המסגרות ונותרו מושלמים בטופ 16 בליגת האלופות. רנדולף, וויליאמס וסמית' בלטו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1/ספורט1

הפועל ירושלים עשתה הערב (רביעי) התקדמות משמעותית לעבר רבע גמר ליגת האלופות של פיב"א, עם ניצחון על קרשיאקה בבלגרד, שהשאיר את האדומים מושלמים בטופ 16 והרחיק את היריבה הטורקית מהכרטיס לשלב הבא. במחזור הבא יפגשו איליאס קאנדזוריס ושחקניו את טנריפה, למפגש שלא רק ישחזר את חצי גמר הפיינל פור מהשנה שעברה במפעל, אלא גם ישפיע על זהות הקבוצה שתעלה מהמקום הראשון בבית.

למרות ערב קליעה לא טוב מחוץ לקשת, שהסתיים ב-8/24 ו-33% אבל נתוניו השתפרו רק ברגעי הסיום, הפועל ירושלים הציגה חצי ראשון איכותי בהתקפה והובילה מהשניות הראשונות. לאחר ההפסקה, מחזיקת הגביע הישראלית חזרה לקצב ההתקפי שאפיין אותה במשחקים האחרונים, אם כי דווקא ברבע השלישי היא החזיקה ביתרון שיא של 13 נקודות. קרשיאקה הצליחה להתקרב לפיגור של נקודה בלבד במהלך הרבע האחרון, אבל ליוואי רנדולף תפס פיקוד והבטיח לאדומים את הניצחון השמיני ברציפות בכל המסגרות.

קלעו להפועל ירושלים: ליוואי רנדולף 19 (6/6 ל-2), ג'קורי וויליאמס 15, זאק הנקינס (8 ריבאונדים) וקאדין קרינגטון 10 כל אחד, ספידי סמית' (12 אסיסטים) וברינטון למאר 9 כל אחד, כריס ג'ונסון 6 (7 ריבאונדים), אור קורנליוס 3, יובל זוסמן 2.

שחקני הפועל ירושלים עם המאמן איליאס קאנדזוריס. fiba.com, אתר רשמי
ניצחון יקרב אותה לרבע הגמר. הפועל ירושלים/אתר רשמי, fiba.com

מהלך המשחק

רבע 1:

סיפאהי קלע נקודה ראשונה מהקו, הנקינס ענה עם 4 רצופות ואחרי סל של מקולום, רנדולף וקורנליוס קבעו 3:9 אדום. סיפאהי הגיב בשלשה ומקולום הוסיף עוד אחת, אחרי 2 נקודות של סמית' בצד השני. רנדולף והיליארד החליפו סלים, וויליאמס העלה את ירושלים ל-13:17. רנדולף ענה לסל של מקולום באחד משלו, היליארד צלף מחוץ לקשת אבל הקפטן האדום ו-וויליאמס הגדילו ל-20:25. קליעת עונשין של קארי וסל של בראון הורידו ל-25:23 בסיום הרבע.

רבע 2:

למאר והיליארד קלעו שלשה בכל צד, וויליאמס שמר על פער 4 למארחת. אחרי שלשה של סיפאהי הגיעו סלים של וויליאמס וקרינגגטון, מקולום קבר עוד אחת מרחוק, אך אותו צמד של האדומים הוסיף 5 נקודות בדרך ל-32:39. בראון צימק, למאר פגע ממרחק בצד הנגדי. סלים של בראון וקארי בצד אחד נענו בתגובה זהה של סמית' והנקינס, לפני שרנדולף הגדיל ל-9 הפרש - 38:47. קארי ניסה להקטין בשלשה, אבל למאר השיב באותו מטבע ורק סל של מקולום קיזז מעט מהפער, 43:50 להפועל ירושלים בהפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית' עם ליוואי רנדולף. fiba.com, אתר רשמי
ספידי סמית' עם ליוואי רנדולף/אתר רשמי, fiba.com

רבע 3:

וויליאמס קלע נקודת עונשין, בראון רשם סל לקרשיאקה וג'ונסון עשה זאת לטובת ירושלים כדי לשמור על הפרש של 8. מקולום דייק מהקו פעמיים, אבל שחקניו של קאנדזוריס ענו עם 6 נקודות ללא מענה. סלפ וקארי קירבו את הטורקים, קליעת עונשין של למאר ושלשה של קרינגטון הרחיקו את הפועלים ל-50:63. היליארד צלף שלשה, הנקינס הגיב עם סל, קארי והיליארד הוסיפו 4 נקודות לאורחת שצימקה ל-65:57 בתום 30 דקות של משחק.

רבע 4:

שלשה של תומאס פתחה את הרבע, זוסמן הגיב בסל והיליארד צלף עוד אחת מרחוק לטורקים, הנקינס הוסיף לעצמו 2 והעלה ל-63:69. בראון והיליארד קלעו 5 נקודות, אבל רנדולף וג'ונסון ענו עם 4 לאדומים ואחרי סל של קארי, ג'ונסון פגע מחוץ לקשת. קארי רשם עוד 2, סמית' ורנדולף סגרו עניין עם שלשה כל אחד אחרי סל של מקולום - 74:83 להפועל ירושלים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully