וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד גברה 79:86 על וילרבאן ויעקב, אולימפיאקוס שוב ניצחה

יאבוסלה כיכב עם 26 נק' בניצחון שלישי ברציפות, הישראלי תרם ריבאונד בכמעט 6 דקות. סגנית אלופת אירופה עם ניצחון 72:76 על באיירן מינכן. ולנסיה דרסה את אלבה ברלין

תקציר כדורסל ספרדי: גראן קנאריה - ריאל מדריד 77:100/ספורט1

שבוע היורוליג הכפול המשיך הערב (חמישי), כשהמחזור ה-25 יצא לדרך עם ארבעה משחקים, כולל את ההפסד של מכבי תל אביב לבאסקוניה. מלבד המשחק של הצהובים, ריאל מדריד ניצחה את וילרבאן של נועם יעקב, אולימפיאקוס גברה על באיירן מינכן בתום מותחן ו-ולנסיה לא התקשתה בניצחון קליל על אלבה ברלין.

ריאל מדריד - וילרבאן 79:86

אלופת אירופה נאלצה לעבוד קשה מאוד לפני שהכניעה את מכבי תל אביב, וגם נגד הקבוצה של נועם יעקב, שתרם ריבאונד בודד בכמעט 6 דקות על הפרקט, היא הסתבכה לקראת הסיום, אך סיימה עם ידה על העליונה בניצחון שלישי ברציפות. הבלאנקוס מערב עצום של גרשון יאבוסלה שכיכב עם 26 נק' וגם 23 נק' ו-7 אס' של פאריס לי מהצד הצרפתי לא הספיקו בהפסד של קבוצת התחתית ביורוליג.

באיירן מינכן - אולימפיאקוס 76:72

משחק של מומנטומים בגרמניה הסתיים בניצחון דחוק של סגנית אלופת אירופה. צמד המשחקים נגד הגרמניות במפעל הסתיים בעלייה למקום השביעי ותקיעת יתד לפחות במקום המוביל לפלייאין. סרג' איבקה בלט אצל הבווארים עם 18 נק' ו-8 ריב', תומאס ווקאפ הוביל את קלעי היוונים עם 16 נק' ו-8 אס' במחצית שנייה נהדרת של אולימפיאקוס. באיירן התרחקה מהמקום המוביל לפלייאין עם הפסד 15 העונה במפעל, כשגם ז'לגיריס וגם אנאדולו אפס יוכלו להשתוות למאזן שלה בשישי.

תומאס ווקאפ, שחקן אולימפיאקוס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
בלט בניצחון יווני נוסף מול הגרמנים. ווקאפ/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אלבה ברלין - ולנסיה 81:66

אחרי הניצחונות המרשימים על מילאנו ובאסקוניה, נעצרה ולנסיה עם תבוסה ב-18 הפרש מול הכוכב האדום בלגרד ביום שלישי. היא לא הייתה יכולה להאשות לעצמה מפלה נוספת מול הגרמנים, שמצדם סופרים כבר שישה הפסדים ליריבות ספרדיות. למרות 15 נקודות של מאט תומאס, אלבה רדפה לכל אורך המשחק אחרי ולנסיה שנהנתה מ-18 נקודות ו-7 אסיסטים של סמי אוג'ללי, כריס ג'ונס תרם 14 נקודות ו-8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully