וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל רוצה לעלות לבית העליון על חשבון צ'כיה: "כמובן שאנחנו האנדרדוג"

נבחרת הטניס חולמת להפתיע בחוץ בגביע דייויס. הקפטן ארליך: "כל משחק יהיה קרב מאוד קשה". כל הפרטים לקראת המפגש

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1/ספורט1

מפגש גביע הדייויס בין נבחרות ישראל וצ'כיה, על הכרטיס לטורניר הבית העליון בו ישחקו 16 הנבחרות הטובות בעולם, ייצא לדרך בשבת הקרובה בעיר הצ'כית טרינץ. הנבחרת הישראלית הגיעה לשם בתחילת השבוע והחלה בהכנות לקראת המפגש שיתקיים על משטח קשה באולם המכיל 1,500 מקומות.

ישראל מגיעה לאחר שני ניצחונות מצוינים בשנה שעברה: 2:3 בלטביה בזכות מהפך מדהים מ-2:0 וניצחון ביתי בתל אביב בחודש ספטמבר האחרון, 2:3 על נבחרת יפן. צ'כיה מגיעה אחרי שנעצרה רק ברבע הגמר של טורניר הגמר של גביע דייויס שהתקיים במלאגה, כשהפסידה 2:1 לפיינליסטית אוסטרליה 2:1.

המפגש האחרון בין ישראל לצ'כיה היה בספטמבר 2022 בתל אביב, אז ניצחו האורחים 1:3. מאזן המפגשים בין הנבחרות עומד על 1:4 לטובת הצ'כים.

קפטן נבחרת ישראל בטניס, יוני ארליך. איגוד הטניס, אתר רשמי
הקפטן יוני ארליך נרגש לקראת המפגש/אתר רשמי, איגוד הטניס

בסגל הישראלי עם הקפטן יוני ארליך ומאמני הנבחרת יואב שב ויואב בן צבי, נמצאים ישי עוליאל (415 בעולם), אוראל קמחי (456), דניאל צוקרמן (465), עידן לשם (672 בעולם), רוי סטפנוב (333 בזוגות) ואופק שימנוב הצעיר (849 בעולם) שהצטרף לראשונה לסגל הנבחרת המורחב.

שורות הנבחרת הצ'כית משחקים יירי להצ'קה (31 בעולם), תומאש מחאץ' (66 בעולם), ויט קופריבה (115 בעולם) יאקוב מאנסיק (127 בעולם) ואדם פבלאסק (45 בעולם בזוגות).

הגרלת סדר המשחקים תתקיים ביום שישי בצהריים, המשחקים ייצאו לדרך ביום שבת בשעה 16:00 (שעון ישראל) ובשעה 14:00 ביום ראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דניאל צוקרמן. איגוד הטניס, אתר רשמי
ינסו להפתיע. דניאל צוקרמן/אתר רשמי, איגוד הטניס

הקפטן יוני ארליך: "הגענו לפני יומיים לצ'כיה, אנחנו מאוד אוהבים את המתקן והמגרש, את העובדה שהמגרש והמלון מאוד קרובים, זה מאוד נוח. השחקנים שלנו משתפרים מאימון לאימון. יש לנו עוד כמה ימים להתאמן טוב ואני נרגש מאוד לקראת המפגש. המפגש האחרון עם צ'כיה היה גם האחרון בקריירה שלי, כך שהזיכרונות נעימים ומרגשים גם בזכות הניצחון במשחק הזוגות ומצד שני פחות משמחים מכיוון שהפסדנו בסופו של דבר. אני מקווה שהפעם נצליח לעשות תוצאה טובה יותר. כל משחק יהיה קרב מאוד קשה ואני בטוח שתהיה אווירה מדהימה והקהל יהנה מטניס ברמה גבוהה".

דניאל צוקרמן: "שיחקנו נגד השחקנים הצ'כים בעבר ואנחנו מכירים אותם היטב, הם מאוד חזקים ויש הבדלים מובהקים בדירוג בין שתי הנבחרות, כמובן שאנחנו האנדרדוג אבל בדייויס אי אפשר לדעת ואנחנו נילחם וננסה להפתיע".

ישי עוליאל: "אני ותומאס מחאץ' גדלנו ביחד ואני מכיר אותו מצוין, הוא כמובן עשה קפיצה מדהימה. הם קבוצה מצוינת וחזקה ויהיו לנו משחקים קשים. אנחנו מתאמנים טוב מאוד ומקווים שנצליח להביא את היכולות שלנו לידי ביטוי ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully