וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה? מכבי תל אביב רוצה לצרף שבעה שחקנים עד סוף החלון

31.1.2024 / 15:38

הלגיונרים בלטקסה, קארצב ומלדה כבר הצטרפו לסגל של קין, אבל שבוע לפני שיסתיים חלון ההעברות עובדים במועדון על צירוף ארבעה שחקנים נוספים. הסיכוי שאלעד מדמון יירכש, הסיטואציה של שגיב יחזקאל, הפערים בנוגע לרז שלמה והעמדה בה עשוי לנחות שחקן זר

תקציר גביע המדינה: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

עם החתמתו של יונס מלדה הבוקר (רביעי), מכבי תל אביב צירפה שלושה שחקנים בחלון ההעברות הנוכחי - שלושת הלגיונרים מתן בלטקסה, עדן קארצב ויונס מלדה - אלא שבקרית שלום לא מתכוונים לעצור כאן. נותר בדיוק שבוע לסגירת חלון ההעברות בישראל והמטרה היא לצרף שבעה שחקנים חדשים בסך הכל.

מדובר באלעד מדמון מהפועל חדרה, שגיב יחזקאל ששוחרר מאנטליאספור, רז שלמה שמשחק בלובן הבלגית וכן שחקן זקר בעמדת הכנף הימנית. זו המטרה של מכבי תל אביב לימים הקרובים ועל כך עובדים במועדון, כאשר לכל שחקן יש את הסטטוס שלו.

לגבי מדמון, מתנהל מו"מ מול הפועל חדרה וגם השחקן עדיין צריך להסכים לעבור למכבי תל אביב. בנוסף, הפועל חדרה טרם אישרה את העברתו בחלון הנוכחי והשיחות מתקיימות. העניינים מתקדמים ויש סיכוי יותר מסביר שתהיה עסקה בקרוב.

באשר ליחזקאל, האלמנט החשוב ביותר הוא הסכמת פיפ"א למעברו לקבוצה שלישית העונה אם וכאשר ייתקבל האישור, מכבי תל אביב תנסה להגיע עמו לסיכום על גובה שכרו ואורך החוזה. גם במקרה זה, הסיכויים די טובים בהנחה שפיפ"א אכן תאשר לו לשחק בקבוצה שלישית אחרי שכבר שיחק בהפועל באר שבע ובאנטליאספור.

רז שלמה, בלם לובן. GettyImages
במקרה שלו המו"מ בקצב נמוך יותר. שלמה/GettyImages

בנוגע לרז שלמה, המו"מ בקצב יותר נמוך וישנם פערים מול לובן שרכשה אותו בלמעלה ממיליון יורו. מול שלמה אין בעיות בכל הנוגע לתנאי חוזהו ובמכבי תל אביב מנסים לסכם על מעברו בסכומים נמוכים הרבה יותר.

בכל הקשור לשחקן זר לעמדת הכנף הימנית, מתקיימים מגעים עם שני שחקנים שעד כה העדיפו לעבור לקבוצות אחרות בגלל המצב הבטחוני בישראל, אבל הימים הקרובים יכולים להיות מפתח לשינוי, כך שגם הזר השישי שמקומו עדיין פנוי יכול להיתפס בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully