וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק כפול: הפרשן הבכיר טוני רומו יופיע בסופרבול בפרסומת לסקצ'רס

הפרשן הבכיר של CBS, שיהיה בעמדה בסופרבול, יככב גם בהפסקת הפרסומות לצד מיסטר טי: "מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מתכתב עם ערכי המשחק"

טוני רומו עם פטריק מהומס. Kara Durrette, GettyImages
טוני רומו עם הקוורטרבק של קנזס סיטי פטריק מהומס/GettyImages, Kara Durrette

הסופרבול בין קנזס סיטי צ'יפס לסן פרנסיסקו פורטי ניינרס ייערך ב-12 בפברואר שעון ישראל, הלילה שבין ראשון לשני, ולפי ההערכות צפוי לשבור שיאי צפייה בשל הנוכחות של טיילור סוויפט ביציע. כך או אחרת, את המשחק תשדר רשת CBS, שהפרשן שלה, טוני רומו, נחשב כיום לטוב ביותר בענף. ה"בונוס" שלו: הוא יככב בחסות המותג סקצ'רס, במסגרתה יספר על נוחות הטכנולוגיה של נעלי ה-SLIP INS לצד מיסטר טי המוכר מהאייטיז.

לדברי מורן מנדל סמנכ"לית שיווק בחברת סקצ'רס: "המותג סקצ'רס לוקח חסות בכל שנה במשחק הסופרבול עם דמויות פופולריות מעולמות תוכן מגוונים, כך בשנה שעברה כיכב בפרסומת סנופ דוג, והשנה מיסטר טי. התהודה של הסופרבול היא מהגבוהות בעולם וכמותג ספורט נחשק מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מתכתב עם ערכי המשחק ביניהם: ספורט, מקצועיות, איכות, טכנולוגיה וחוויה."

סקצ'רס תקדם בפרסומת במשחק הסופרבול את קולקציית נעלי SLIP-INS לנשים, גברים וילדים עם טכנולוגיה פורצת דרך: TOUCHLESS FIT™ המאפשרת פעולת נעילה פשוטה וקלה, ללא עזרת ידיים וללא צורך להתכופף, כדי להכניס את הרגל לנעל או להסיר אותה, רפידת AIR COOLED MEMORY FOAM - הזוכרת את תצורת כף הרגל, מתאימה את עצמה אליה ושומרת על אוורור, גפת בד סרוגה, אופנתית ונושמת וסוליה קלת משקל.

טווח מחירי נעלי SLIP-INS בישראל עומד על 149.90 - 379.90 שקל. ניתן להשיג ברשת ובאתר.

  • עוד באותו נושא:
  • טוני רומו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully