וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם הגאורגי סאבה חבדגיאני חתם לשלוש עונות במכבי נתניה

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 9:18

שחקן ההגנה בן ה-21 נרכש מדינמו טביליסי תמורת כ-350 אלף יורו, יחליף את פלאמן גלאבוב שבוחן הצעות מהארץ ומחו"ל

תקציר: מכבי נתניה - בני סכנין 1:0/ספורט1

מכבי נתניה נוצחה אמש (שלישי) במגרשה 1:0 על ידי בני סכנין שנצמדה אליה בטבלה ופספסה הזדמנות לברוח לקבוצות נוספות שמתחרות איתה על מקום בפלייאוף העליון. למזלם של היהלומים, גם בני ריינה וגם בית"ר ירושלים נוצחו אתמול, כך שהקבוצה הצליחה לשמור בינתיים על המקום השישי, אבל במועדון מאוכזבים מאוד מההפסד, שהיה השלישי בארבעת משחקי הליגה האחרונים.

"למרות שהפסדנו, זה היה משחק טוב שלנו", אמרו בנתניה בסיום, "אנחנו מגיעים להרבה מצבים וזה סימן טוב, אבל מצד שני חייבים לנצל את המצבים כי בסוף שוב נשארנו בלי נקודות".

פלאמן גלאבוב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
רשאי למצוא לעצמו קבוצה חדשה. גלאבוב/ברני ארדוב

בנתניה השלימו הבוקר את רכישתו של הבלם הגאורגי סאבה חבדגיאני, שחקנה של דינמו טביליסי שחתם לשלוש העונות הבאות. הבלם בן ה-21 נחשב לאחד הצעירים המבטיחים בכדורגל הגאורגי וביורו הצעירות בקיץ היה שחקן הרכב קבוע בנבחרתו. חבדגיאני יתפוס את מקומו של הבולגרי פלאמן גלאבוב, שקיבל אישור למצוא לעצמו קבוצה חדשה והוא שוקל כעת הצעות מהארץ ומחו"ל.

המשימה הבאה של הצוות המקצועי היא להחתים חלוץ זר, כאשר האקס לארי קאיודה מועמד להגיע, אך הדבר תלוי בכך שיקבל שחרור בחינם מקבוצת גנצ'לרבירלי מהליגה הטורקית השניה. אם קאיודה לא ישוחרר, יחפשו בנתניה שחקן התקפה זר אחר.

בנוסף, הקשר איתן אזולאי מתקשה להתאושש מהפציעה בשריר הירך האחורי ואחרי שנעדר מהמשחק אמש נגד סכנין, הוא צפוי להחמיץ גם את משחק הבית הקרוב נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת. אזולאי הוזכר כמועמד להגיע לאחת הגדולות בליגת העל, אולם בנתניה מתעקשים על כך שהוא לא ישוחרר בחלון הנוכחי וטוענים שלא התקבלו שום הצעות בנוגע לקשר המוכשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully