וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "השחקנים הופיעו בגדול, לא מופתע שאנחנו קבוצה חזקה"

31.1.2024 / 7:15

מאמן הפועל תל אביב היה מאושר אחרי הניצחון בבדאלונה שקירב את האדומים למקום השני בבית א' של היורוקאפ: "ניתן הכל בשבוע הבא". בקבוצה ירצו לחלק את הדקות במשחקי הליגה כדי לא ליצור עומס לפני ההתמודדות החשובה נגד בשיקטאש

תקציר הניצחון 85:91 של הפועל תל אביב בבדאלונה/ספורט1

הפועל תל אביב רשמה אמש (שלישי) את אחד הניצחונות הגדולים שלה העונה כשגברה בחוץ 85:91 על בדאלונה הספרדית באחד האולמות הביתיים ביורוקאפ. הניצחון קטע רצף של שלושה הפסדים לאדומים באירופה.

הפועל תוכל כבר להעפיל לשלב רבע גמר המפעל מהמקום השני כבר הערב, אם לונדון תופתע במשחק החוץ נגד צדביטה לובליאנה. אם הבריטים ינצחו, הפועל יהיו תלויים בעצמם לקראת מחזור הנעילה כשיתארחו בלובליאנה אצל בשיקטאש, וניצחון יתן להם את המקום השני המיוחל. גם הפסד של הבריטים לוולבס יספיק.

ג'ייקובן בראון, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
כמה שטוב, אתה כבר כאן. ג'ייקובן בראון/דני מרון

הפועל הגיעה למשחק אחרי רצף הפסדים באירופה, אבל עם סגל כמעט מלא, כשג'ייקובן בראון וג'יילן הורד חוזרים אחרי זמן רב, אבל בראיין אנגולה שעלה פצוע חש כאבים ברגלו ולא היה מסוגל לשחק יותר מדקה. בסגל החזק שלה הצליחה הפועל להתנפל על היריבה הספרדית, שהגיעה למשחק עם 13 ניצחונות ב-17 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, ולפתוח יתרון של 20 נקודות ברבע השני. הספרדים הצליחו לחזור ברבע האחרון, הלחיצו את הפועל, אבל לא הפכו את המשחק.

הפועל קיבלה משחק מצוין מוויל קאמינגס עם 19 נקודות, כשחמשת הזרים הנוספים קולעים גם הם בספרות כפולות - קסביאר מנפורד קלע 16, דז וולס וג'ייקובן בראון 12 כל אחד, וקייל אלכסנדר וג'יילן הורד 11 כל אחד. לישראלים של הפועל היה יום שקט עם 10 נקודות במצטבר.

השמחה בקבוצה הייתה גדולה בסיום, במיוחד לאור הלחץ איתו הגיעו לבדאלונה אחרי רצף ההפסדים הארוך. "באנו למשחק עם הרבה שחקנים שחזרו מפציעות ושיחקנו עם סגל 'חדש', לא ידענו איזו קבוצה נקבל ובאנו למשחק קשה בספרד שהפועל לאורך ההיסטוריה לא ניצחה פה הרבה. אני שמח, השחקנים הופיעו בגדול, יש לנו חבורה מיוחדת וזה ניצחון גדול בשבילנו. אבל אני לא מופתע שאנחנו קבוצה חזקה", סיכם דני פרנקו. "נצא בשבוע הבא למשחק נגד בשיקטאש וניתן הכל כדי לנצח ולסיים את הבית במקום השני. יש לנו השבוע שני משחקי ליגה, וקודם נתמודד איתם".

תומר גינת הוסיף: "ניצחון ענק שלנו כקבוצה, כיף וחשוב לקבל חזרה חלק מהשחקנים הפצועים שעזרו לנו מאוד היום. אנחנו שמחים מאוד על הניצחון היום וממחר מתרכזים כבר במשימות החשובות הבאות שיש לפנינו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
וויל קאמינגס הפועל תל אביב. דני מרון
ממשיך להפתיע לטובה. וויל קאמינגס/דני מרון

כאמור להפועל מחכה בשבוע הבא משחק ענק בלובליאנה נגד בשיקטאש, משחק אליו תוציא הקבוצה טיסה מיוחדת וישירה עם האוהדים שבחרו ללוות אותה, אבל קודם לכן מחכים לה שני משחקי ליגה. הראשון ביום שישי הקרוב נגד הפועל באר שבע בהיכל שלמה, ויומיים לאחר מכן ברוממה נגד הפועל חיפה.

העובדה כי נכון לעכשיו עומדים לרשותו של פרנקו שישה זרים כשירים, אמורה לתת להפועל את הגמישות ליצור רוטציה ארוכה יותר במשחקי הליגה כדי להימנע מעומס לקראת המשימה החשובה באמת. "נרצה לנצח גם בליגה, אבל ברור לכולם מה המשחק הגדול הבא שלנו", אמרו במועדון, "אם נסיים במקום השני את הבית, זה לסמן וי ראשון על העונה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully