וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא צרפתי: "היינו חייבים להבקיע לפחות שני שערים נגד סכנין"

מאמן מכבי נתניה אחרי ה-1:0 הביתי: "נצטרך להבין למה לא השתמשנו בנשק הזה". דראפיץ' שחגג ניצחון ראשון ב-2024: "עדיין מחפשים את עצמנו". אבו ניל: "היה מלא לחץ"

מחזור 19הסתיים30/01/2024
מכבי נתניה
    0
    • (51) חוגי
    בני סכנין
    תקציר: מכבי נתניה - בני סכנין 1:0/ספורט1

    שמונה שנים לא הצליחה בני סכנין לנצח את מכבי נתניה במשחק חוץ, אבל הערב (שלישי) היא עשתה זאת וחגגה ניצחון ראשון ב-2024, כזה קטע רצף של שישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות. דור חוגי כבש את השער היחיד במשחק והנחיל ליהלומים הפסד ליגה שני ברציפות.

    המאמן המנוצח גיא צרפתי אמר בסיום: "כמובן שהתוצאה מאכזבת, בטח אחרי המצבים שהגענו אליהם. מצד שני ספגנו אחרי חצי הזדמנות. לקבל גול - זה קורה, אבל היינו חייבים להבקיע היום לפחות שני שערים. יש משחק כבר ביום שבת וצריך לצבור כמה שיותר נקודות. הפסדים זה חלק מהסיפור והתפקיד שלי הוא לתקן את הדברים ולשפר לקראת המשחק הבא".

    לשאלה מדוע נתניה לא בעטה מרחוק למרות הצפיפות ברחבה של סכנין: "רציתי שמקסים פלקושצ'נקו יבעט מרחוק, גם לבר כהן יש בעיטה טובה. אצטרך לראות את הווידאו כדי להבין למה לא השתמשנו בנשק הזה".

    מוחמד אבו ניל, שוער בני סכנין. ברני ארדוב
    "היה מלא לחץ, גם מהקהל וגם מבפנים". אבו ניל/ברני ארדוב

    כאשר נשאל על חיזוק אפשרי בשבוע שנשאר לחלון ההעברות, אמר צרפתי: "ברגע שיהיה שחקן שיכול לחזק והוא יותר טוב ממה שיש בסגל הקיים, נעשה את זה".

    לדבריו הוסיף הקשר אביב אברהם: "היינו במשחק לא כזה גרוע, הגענו למצבים והיינו צריכים לנצל אותם. יש משחקים כאלה, מעצבנים ומציקים, שלא הולך בהם. זה משחק בית, רצינו לחזור לנצח ולקחת נקודות, אבל הוא השתבש והיו קצת לחץ ועצבים. זה לא אסון גדול, יש לו"ז צפוף וביום שבת אתה כבר הולך למשחק הבא ויכול לתקן".

    מן העבר השני, סלובודן דראפיץ' לא הסתיר את שמחתו מהניצחון הראשון מאז ה-30.12: "ניצחון מאוד חשוב, הרבה זמן לא לקחנו שלוש נקודות. היה מאוד חשוב לנצח כדי להיות יותר רגועים, אבל יש מה לשפר. אנחנו מסתכלים כל הזמן על עצמנו, להיות ריאליים ולשחק כדורגל חיובי. אנחנו בונים משהו חדש לגמרי, אנחנו עדיין מחפשים את עצמנו. בתחילת העונה שיחקנו יותר טוב, אבל היום היה חשוב מאוד לקחת שלוש נקודות".

    על שחקני החולייה האחורית אמר: "חסן חילו בלם טוב, בן 22-23, יש לו עוד איפה להתפתח. גם אבו ניל שוער טוב, יש לנו קבוצה צעירה וכשרונית, עם שחקנים שחלקם הגיעו מהלאומית וזו הפעם הראשונה שהם משחקים בקצב כזה".

    שוער סכנין, מוחמד אבו ניל שהצטיין סיכם: "משחק לא קל אחרי תקופה לא טובה שלנו. היה מאוד חשוב לנצח, וגם מתוק. היה מלא לחץ, זו האמת. גם מהקהל וגם בפנים, אני מאוד שמח שניצחנו. ניקח את המשחק הזה כדי שימנף אותנו וננסה לנצח גם את הפועל באר שבע ביום שבת".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully