וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון בטופ 16: 68:79 מרשים להפועל חולון על א.א.ק אתונה

סי ג'יי האריס (19 נקודות) ג'סטין סמית' (17 נקודות) ונתנאל ארצי (16) בלטו, עמית שרף השיג ניצחון נאה בהונגריה. ג'ורדן מקריי קלע 7 ליוונים

מחוץ לקווים, 30.1/עריכה: זיו שטיינר

בעולם מתוקן, היכל הטוטו בחולון היה מתמלא הערב (שלישי) לכבוד המשחק הגורלי בטופ 16 של ליגת האלופות מול א.א.ק אתונה, אולם בפועל קבוצתו של עמיץ שרף נאלצה לארח אותו בסומבטהיי שבהונגריה, מה שלא מנע ממנה לרשום 68:79 מרשים למדי, אך שחסרה את דיאונדרה ברנס הפצוע.

אחרי רבע ראשון צמוד ברחו החולונים ל-30:40 ברבע השני, עם דקות נהדרות של נתנאל ארצי וסי ג'יי האריס. כוכב הפועל תל אביב לשעבר ג'ורדן מקריי הירבה להחטיא בצד השני, וברבע השלישי קבע ג'סטין סמית' יתרון שיא של 43:55. החולונים גילו הרבה אופי והצליחו לשמור על היתרון עד הסיום, בדרך לניצחון בכורה בטופ 16 העונה אחרי ההפסד למורסיה בשבוע שעבר.

קלעו להפועל חולון: סי ג'יי האריס 19, ג'סטין סמית' 17 (8 מ-10 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, נתנאל ארצי 16 (5 מ-6 מהשדה), האנס ואנווין 9, דרו קרופורד 8 ו-6 ריבאונדים, שון דאוסון 5 (1 מ-7 מהשדה), יותם חנוכי 3, ניב משגב 2 (0 מ-6 מהשדה) ו-7 אסיסטים.

בלטו בא.א.ק: צ'אסון רנדל 22, ברנדון נייט 12, ג'סטין טילמן 10, ג'ורדן מקריי 9 (3 מ-9 מהשדה).

שחקן הפועל חולון סי ג'יי האריס. אתר פיב"א, אתר רשמי
בלט. האריס/אתר רשמי, אתר פיב"א

נזכיר: בשבועות הראשונים לאחר פרוץ המלחמה, כשהיה ברור כבר שהקבוצות הישראליות לא יוכלו לארח את משחקיהן בארץ, הזמינה א.א.ק את החולונים להשתמש במתקנים שלה. היו רבים שראו בכך ניסיון כושל למסע יחסי ציבור, לאור המתקפה של אוהדיה על הפועל ירושלים בעונה שעברה; כך או כך, התנגדות הקהל, הידוע בתמיכתו בפלסטינים, הובילה את הקבוצה לחזור בה ולבטל את ההזמנה, לאחר שה-BCL כבר הודיעה באופן רשמי על המהלך. בלית ברירה, נדדה חולון להונגריה - והערב הגיעה הנקמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully