וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בגלישת רוח יצאה לדרך, תמר שטיינברג מדורגת חמישית

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 21:37

צעירת המתחרות של המשלחת הישראלית פתחה היטב בספרד. ספיצ'קוב שישית, טיבי תשיעית, קנטור עשירית. תום ראובני שמיני אצל הגברים, יואב עומר 27

מחוץ לקווים, 30.1/עריכה: זיו שטיינר

לאחר יום של המתנה מורטת עצבים בחוף, נפתחה היום (שלישי) אליפות העולם בגלישת רוח בספרד. אחרי יום של רוחות חלשות אתמול, שלא איפשרו את פתיחת השיוטים, עלתה היום הרוח לעוצמה של עשרה קשרים לערך ושני הציים יצאו למים לשיוטי סלאלום.

בנבחרת הנשים מתמקמות שלוש ישראליות בתוך עשר המובילות בתחרות, כאשר צעירת המתחרות, תמר שטיינברג, במקום החמישי, קטי ספיצ'קוב שישית, שחר טיבי תשיעית, שרון קנטור עשירית ומאיה מוריס 12. סוגרת את הישראליות דניאלה פלג במקום 16. כל הישראליות ביצעו יום שיוטים יציב באיזור העשירייה הראשונה, אך לרובן לפחות שיוט אחד חלש יותר. שיוטי הסלאלום בהם התחרו היום הם קצרים מאוד וזינוק חלש מציב את המתמודדת בפער אותו קשה לסגור בזמן הקצר.

אצל הגברים התקיימו ארבעה שיוטים, כאשר תום ראובני מסכם יום יציב מאוד, בו סיים שלושה שיוטים במקום השני ושיוט נוסף במקום החמישי. התוצאות הטובות ממקמות את ראובני בסוף היום במקום השמיני הכללי, עם תשע נקודות לחובתו.

הגולשת תמר שטיינברג. sailing energy, אתר רשמי
התחלה טובה. שטיינברג/אתר רשמי, sailing energy

הישראלי הבא ברשימה הוא יואב עומר, במקום ה-27. עומר החל את היום עם שיוט חלש, בו סיים עשירי, אך בשיוטים הבאים הראה את יכולתו האמיתית וסיים 4,4,6. במורד הרשימה מתמקמים תומר ורדימון, במקום 50 ויואב כהן, במקום 60.

  • עוד באותו נושא:
  • גלישת רוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully