וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו שוב ניצחה, ג'יימס שני בקלעי היורוליג ובארסה שנייה בטבלה

אחרי 70:85 על פרטיזן, רק ספאנוליס מקדים את הגארד בטבלת כל הזמנים. הקטלאנים הביסו את בולוניה ב-27 הפרש, ז'לגיריס את אנאדולו בנקודה פחות ופנאתינייקוס גברה על מילאנו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1/ספורט1

המחזור ה-24 ביורוליג הגיע לסיומו הערב (רביעי) בתום ארבעה משחקים. באחרון מביניהם, ברצלונה דרסה את וירטוס בולוניה. מוקדם יותר מונאקו הכניעה את פרטיזן בלגרד, פנאתינייקוס את מילאנו וז'לגיריס הביסה את אנאדולו אפס.

מייק ג'יימס, מונאקו. Roberto Finizio, GettyImages
הצגה. ג'יימס/GettyImages, Roberto Finizio

ברצלונה - וירטוס בולוניה 57:84

הקטלאנים נקמו על ההפסד 80:75 בסיבוב הקודם ולא רק תפסו את המקום השני, אלא גם הורידו את האיטלקים, שהיו שם ערב המחזור, למקום החמישי מאחורי פאו ופנרבחצ'ה. אחרי רבע ראשון צמוד, ברצלונה ברחה ליתרון דו-ספרתי בהפסקה והמשיכה להגדיל אותו עד הסיום. ווילי הרננגומס עם 17 נקודות ו-6 ריבאונדים וניקולאס לאפרוביטולה עם 16 נקודות בלטו אצל המנצחת, אייזיאה קורדינייה קלע 12 לוירטוס.

מונאקו - פרטיזן בלגרד 70:85

אחרי שני ניצחונות יוקרתיים על ריאל מדריד ואנאדולו אפס בחוץ, המשיכה הקבוצה מהנסיכות במומנטום ועלתה ל-10:14. מייק ג'יימס סיפק שלל רגעים גדולים מייק ג'יימס עקף את נאנדו דה קולו והוא מדורג שני בטבלת קלעי כל הזמנים ביורוליג (4,400 נקודות), כשלפניו רק ואסיליס ספאנוליס (4,455). הכוכב סיים עם 19 הערב ו-7 אסיסטים הערב, קווין פאנטר סיים עם 28 מנגד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

פנאתינייקוס - מילאנו 62:79

פאו השלימה דאבל עונתי על האיטלקים, אף שחסרה פעם נוספת את קוסטס סלוקאס. מריוס גריגוניס לקח פיקוד והוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 15 נקודות, חואנצ'ו הרננגומס ומתיאס לסור הוסיפו 12 כל אחד. שבאז נפייר סיים עם 16 מנגד, ניקולה מירוטיץ' נעצר על 11 ב-15 דקות.

ז'לגיריס קובנה - אנאדולו אפס 70:96

ניצחון מוחץ לליטאים על אחת מאכזבות העונה, אחרי שישה הפסדים רצופים לאפס. המארחת הדהימה עם רבע ראשון של 14:34, ולא עצרה לרגע כדי להביט לאחור. לאורינאס בירוטיס הוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 18 נקודות, וויל קלייברן קלע 19 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully