וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "עצוב לי על צ'אבי, אי אפשר להחליף מאמנים כל שנה"

30.1.2024 / 18:00

לפני הפועל ירושלים (ד', 20:00, ספורט4), התייחס מאמן מכבי ת"א לעזיבות מאמן ברצלונה ("כל מאמן צריך זמן") וקלופ, דיבר על הרכש שבדרך ("ברור שאנחנו מנסים לצרף שחקנים"), והלחץ שיש עליו כמאמן: "יש לי את התשוקה לנצח מאז שאני ילד"

תקציר גביע המדינה: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

מכבי תל אביב תארח מחר (רביעי, 20:00, ספורט4) את הפועל ירושלים, בניסיון לשפר עמדות במירוץ האליפות. רובי קין, שסובל מחלק אחורי דליל מאוד, התייצב היום למסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות והתייחס בין היתר להפסד של הצהובים לאדומים אשתקד: "אני לא שולט במה שקרה נגדם בשנה שעברה, אבל אני חושב שכל שבוע מדברים על יריבות שעושות בעיות למכבי תל אביב וזה טבעי כי אנחנו הקבוצה הגדולה יותר והם רוצים להופיע ברמה גבוהה נגדנו, זה נורמלי, אנחנו מצפים למשחק קשה אבל אני תמיד מצפה למשחק קשה מול כל יריבה שאנחנו פוגשים. מה שאני כן יכול להגיד זה שהפוקוס הוא על מה שאנחנו טובים בו. אנחנו צריכים להיות מוכנים ולהכיר את תכנית המשחק שלהם ולדבוק במה שאנחנו טובים בו". 

על חמשת השינויים שביצע בהרכב בגביע המדינה ועל ההופעה שלהם אמר קין: "הם היו טובים מאוד בהתחשב בתנאי המגרש. הדשא היה רע. שיחקנו בדרך נכונה על מגרש לא קל, היה טוב לראות את המצבים שיצרנו על המשטח הזה. אמרתי לשחקנים שאני יודע שהם יודעים לשחק אבל פה צריך להילחם והמלחמה הייתה מול המגרש. הייתי מרוצה מהקבוצה בשני צדי המגרש. השחקנים שפתחו קיבלו דקות רבות וזה גם היה טוב. השחקנים תפקדו היטב". 

קין התייחס גם לדיווחים על צירפום האפשרי של יונס מלדה ולושיוס שון דידסון: "אף אחד מהם לא נמצא כאן בקרית שלום. אם מישהו מהם יגיע, אני אדבר איתם. לא אוהב לדבר לפני שהמועדון פותר את מה שצריך מול מועדונים אחרים. ברור שאנחנו מנסים להביא שחקנים חדשים. כשזה יקרה אגיד לכם".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
בדרך חזרה לישראל. יונס מלדה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

על כך שהקבוצה לא ספגה שלושה משחקים ברציפות: "בשבילי זה חשוב. רשת נקייה זה חשוב כי זה נותן יותר הזדמנויות לנצח משחקים. עשינו עבודה טובה הגנתית אבל זה לא רק עניין הגנתי אלא קבוצתי, כי לפעמים ההגנה מתחילה כבר בחלק הקדמי שמונע מהיריבות להגיע לחלק שלנו". 

קין נשאל גם על ההעמדות לדין של הקבוצה בעקבות התנהגות של חלק מהקהל: "האוהדים משלמים הרבה כסף כדי לראות את המשחקים שלנו, אני לא יכול להגיד להם מה לעשות, הם תמכו בי מאוד ותומכים מאוד בשחקנים ואני רוצה שהם ימשיכו עם זה. בדברים אחרים ההנהלה צריכה להתעסק. אני פה כדי לשמח אותם ולשים חיוך על פניהם". 

על הלחץ עליו כמאמן אמר: "אני רוצה לנצח כשאני משחק טניס-ראש עם הצוות. יש לי את אותו הפרצוף כל הזמן. אני רוצה לנצח. משחק ידידות, גמר, מבחינתי זה אותו הדבר. עדיין יש לי את התשוקה הזאת. יש לי את זה מאז שאני ילד. אני רוצה לנצח בכל משחק".

עוד בוואלה!

כבר בדרך לישראל: יונס מלדה יחתום במכבי תל אביב

לכתבה המלאה
אבוקות ביציע אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
קין: "לא יכול להגיד לקהל מה לעשות"/אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב נשאל על העזיבות הצפויות של צ'אבי את ברצלונה ושל יורגן קלופ את ליברפול: "צ'אבי חבר שלי, עצוב לי שהוא יעזוב את ברצלונה, זה המועדון שלו, הוא אגדה שם, הוא אדם נפלא, ואני לא יודע את הסיבות לכך שהוא החליט להפסיק לאמן אבל אני מאחל לו את כל הטוב שיש, אשלח לו הודעה כמובן. הוא עשה עבודה טובה מאוד בקטאר, ברצלונה עברה תקופה מאוד מאתגרת בגלל קשיים כלכליים, וכמו כל מאמן צריך זמן. אי אפשר להחליף מאמנים כל שנה. צריך זמן כדי לבנות והוא היה צריך חלון של כמה שנים טובות כדי לבנות מחדש את המועדון.

"קלופ עשה עבודה מדהימה בליברפול, הם לא זכו בליגה הרבה שנים, ואז הם זכו, וחבל עבורם הקהל שזה קרה בקורונה, הזכייה בליגת האלופות, הוא היה מדהים עבור הפרמיירליג באיך שהוא. אני אוהב את האנרגיה שלו, את התשוקה שלו מהמשחק, לא משנה מול מי הוא משחק, כמה הוא שמח בניצחונות, הוא מאמן טופ. אני מאחל לו את כל הטוב לעתיד". 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully