וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד עיכוב בחזרתו של מנור סולומון מהפציעה: "הייתה החמרה"

מנג'ר טוטנהאם אנג' פוסטקוגלו התייחס פעם נוספת למצבו של הישראלי, שהתקווה הייתה שישוב לסגל עד סוף ינואר: "זה קרה בשבוע שעבר וגם השבוע, הוא יעבור בדיקות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.1/ספורט1

בטוטנהאם קיוו שמנור סולומון יהיה כשיר למשחק הגביע נגד מנצ'סטר סיטי שנערך ביום שישי האחרון, אך במסיבת העיתונאים שנערכה לקראת המשחק בשבוע שעבר אישר המנג'ר אנג' פוסטקוגלו כי יש החמרה במצבו של שחקן הכנף הישראלי ושחזרתו תתעכב.

לקראת משחק הבית של טוטנהאם מחר בערב נגד ברנטפורד (רביעי, 21:30, ספורט3), פוסטקוגלו שוב התייחס למצבו של הישראלי: "הייתה החמרה בפציעתו בשבוע שעבר וזה קרה גם השבוע, הוא השבוע יעבור בדיקות נוספות", אמר.

מנור סולומון, טוטנהאם. Marc Atkins, GettyImages
עוד עיכוב בחזרתו. סולומון/GettyImages, Marc Atkins

כזכור, סולומון נפצע באימון טוטנהאם בתחילת חודש אוקטובר ונותח במיניסקוס בעקבות הפגיעה. זו העונה השנייה ברציפות שהוא נאלץ לעבור ניתוח שהשבית אותו לתקופה ממושכת. בטוטנהאם ערך העונה חמש הופעות פרמיירליג ורשם שני בישולים במשחק נגד ברנלי, כמו כן שותף במשחק גביע הליגה שהסתיים בהפסד לאקסית פולהאם בתום דו קרב פנדלים.

בנבחרת ישראל מקווים לראות את סולומון חוזר במהרה למגרשים, לקראת המפגש עם איסלנד ב-21 במרץ בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully