וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "לא מתחרט על עזיבת חמד. כיף גדול לראות אותו מאושר"

30.1.2024 / 12:09

מאמן הפועל באר שבע מתכונן למפגש עם מכבי חיפה והאקס, ומכיר בהבדלי העומק בין הקבוצות: "כל מאמן ינהל את הסגל שלו". באריירו: "כל עוד ויטור לידי, אני רגוע"

תקציר גביע המדינה: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים/ספורט1

אחרי שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הפועל באר שבע מתכוננת למבחן הגדול האמיתי: משחק נגד מכבי חיפה. לקראת המפגש מחר (רביעי, 20:30) באצטדיון טרנר, ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים.

"המשחק מחר מאוד חשוב. אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב ולנצח, בטח במשחק בית עם הקהל שלנו", אמר אליניב ברדה. "המשחקים נגד מכבי חיפה תמיד מאתגרים ותמיד קשים, אבל אנחנו רוצים לנצח. בכדורגל הכל יכול לקרות, אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום שלנו, צריך להוכיח שגם אנחנו קבוצה טובה".

על הסגל הקצר של באר שבע: "כל מאמן ינהל את הסגל שלו איך שהוא רואה לנכון. גם מחר אנחנו לא יודעים מי ישחק אצלם ואיך הם ישחקו. יש עוד שבוע עד סגירת החלון, אני מקווה שנצליח להנחית שחקן או שניים. אנחנו רוצים להתחזק ולהביא דם חדש, אבל לא רוצים לעשות טעויות ולהביא את מי שלא צריך. אם לא נביא שחקנים, נמשיך לעבוד עם מה שיש ולסחוט את כל שיש בסגל הזה, לקדם שחקנים, לתת במה לצעירים".

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה. ברני ארדוב
הרצף יימשך? ברדה/ברני ארדוב

על תומר חמד: "אין חרטה שהוא עזב. כיף גדול לראות אותו כובש ומאושר. הוא היה אחד המנהיגים שלנו, הוא שחקן מצוין, בחור מהסרטים. אני יכול לאחל לו רק בהצלחה".

מריאנו באריירו הוסיף: "אני מגיע למשחק הזה כמו לכל משחק אחר. אנחנו משחקים נגד מכבי חיפה, אבל המשחק הזה חשוב בדיוק כמו המשחק הקודם. אנחנו מנסים להשתפר מדי יום, מתכוננים טקטית ורוצים לנצח. בכל המשחקים נגדם אנחנו 'רעים', אבל מבחינתי כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לכבוש שער אחד יותר. אני מוכן לשחק בכל עמדה שיבקשו ממני. כל עוד מיגל ויטור לידי אני יותר רגוע, אני יודע שהוא תמיד יהיה במקום הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully