וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש המון קווי דמיון בין מכבי ת"א של 2014 למכבי ת"א הנוכחית"

טייריס רייס מאמין בפוטנציאל של הקבוצה של קטש, מהלל את קולסון ונזכר בחיבור המיוחד של הקבוצה האגדית: "היינו כמו חברים בתיכון"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.1/ספורט1

בעוד ארבעה חודשים ימלאו 10 שנים לזכייה הסנסציונית של מכבי תל אביב ביורוליג, ויש מי שמזהה דמיון בין הקבוצה המפתיעה ההיא למכבי תל אביב הנוכחית, שנאבקת על מקומה בפלייאוף. תשאלו את טייריס רייס, גיבור המסע ההוא וחובב יורוליג נלהב כיום.

"מבחוץ זה נראה שיש הרבה דמיון בין הקבוצות", אמר רייס בפודקאסט של "יורוהופס". "יש להם הרבה שחקנים שיודעים לשחק פיק-אנד-רול, יש להם פורוורדים שיכולים להתפוצץ, שחקנים שיכולים לסגור משחקים בדקות האחרונות. וכשיש לך גארדים טובים, זה תמיד טוב. הקו האחורי שלהם מייצר להם המון, כך שאני בהחלט רואה את הדמיון".

רייס חושף שהוא מכיר את בונזי קולסון מגיל צעיר מאוד, כשהיה ילד קטן. "אבא שלו היה עוזר המאמן שלי בקולג', והוא היה ילד קטן וחמוד שמסתובב באימונים שלנו. אני מכיר אותו מאז שהוא היה בן 8-9. מצחיק לראות אותו משחק במכבי עכשיו. הוא שחקן נהדר וממשיך להשתפר מדי יום", אמר רייס.

שחקני מכבי תל אביב, יוגב אוחיון, דווין סמית', עם שחקן ברצלונה טייריס רייס. ברני ארדוב
"כמו חברים בתיכון". טייריס רייס לצד דווין סמית' ויוגב אוחיון/ברני ארדוב

רייס גם חזר לזיכרונות מלפני עשור, וסיפר על "רכבת ההרים" לדבריו שחווה כשחקן מכבי תל אביב. "העונה ההיא הייתה מלאת עליות וירידות. אנשים זוכרים איך שיחקתי בסוף העונה ההיא וחושבים שכך זה היה כל העונה, אבל זה ממש לא היה ככה. למדתי בשנה הזאת המון על עצמי, והכרתי חברים לחיים. הם הרימו אותי. אנחנו חברים טובים עד עצם היום הזה. זו הייתה חבורה מדהימה, זה הרגיש כאילו אנחנו יחד בתיכון. עשינו הכל יחד, ארוחות, אימונים, בילויים. זה מאוד עזר לי להסתדר. היו הרבה קשיים באותה עונה, אבל בעזרתם צלחתי הכל. בזכותם הבנתי שאני יכול להיות כוכב ביורוליג, להיות שחקן בטופ של אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully