וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כחודש וחצי: ג'ייקובן בראון בסגל הפועל ת"א בבדאלונה

30.1.2024 / 19:12

הכוכב שב בדיוק בזמן, גם אנגולה והורד יתלבשו ב"משחק העונה" של האדומים ביורוקאפ: "משוכה גבוהה מול קבוצה איכותית וטובה" (21:30, ספורט1)

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פרומטיי 113:105/ספורט1

תשעה חודשים אחרי הפעם האחרונה שביקרה שם, תעלה הערב (שלישי, 21:30, ספורט 1) הפועל תל אביב אל הפלאו אולימפיק דה בדאלונה למשחק חוץ נגד בדאלונה שכמו המפגש הקודם, מסתמן כקריטי. בזמנו הפועל הגיעה למשחק נוקאאוט על הכניסה לחצי הגמר, הערב הפסד אמנם לא ישלח אותה הביתה, אבל יקשה עליה מאוד לעמוד במטרות שהוצבו לפני פתיחת העונה באירופה.

כזכור, האדומים מגיעים למשחק אחרי רצף של שלושה הפסדים ביורוקאפ, שעלו להם בפער הגדול שהיה להם מהמקום השלישי. אם הפועל תפסיד היום ביותר מ-4 הפרש, היא בטוח תאבד אותו לבדאלונה, כשניצחון של לונדון יוריד אותה עד המקום הרביעי בטבלה. מנגד, ניצחון והאדומים תלויים בעצמם לשמור על המקום השני בשבוע הבא, ואם יסיימו שם יעלו אוטומטית לסדרת רבע הגמר, ועוד עם יתרון ביתיות.

לראשונה אחרי כחודש וחצי, שב ג'ייקובן בראון לסגל של דני פרנקו, הכולל גם את צמד השחקנים שהיו בספק - בריאן אנגולה וג'יילן הורד.

שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון חוגג. Djordje Kostic, אתר רשמי
ברוך שובך. בראון/אתר רשמי, Djordje Kostic

"משחק עונה", כך מגדירים בסביבת הקבוצה את המשחק. המאמן דני פרנקו אומר דברים קצת שונים. "עומדת בפנינו משוכה גבוהה, בדמות קבוצה איכותית שנמצאת בכושר טוב. ניצלנו את מעט הזמן שהיה לנו כדי להתאושש ולהתארגן לקראת המשחק. אנחנו מנסים להחזיר את הפצועים לכשירות בהדרגה לקראת השלבים המכריעים במפעל, נרצה את כולם תורמים וכשירים".

דז וולס הוסיף לקראת המשחק: "נבוא לעשות את הטוב ביותר, אנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות גם ביורוקאפ ונעשה הכל בשביל זה".

לפני המשחק צפויה צעדת מחאה של אלפי ספרדים נגד ישראל בעקבות המלחמה בעזה. בהפועל סיפרו כי האבטחה המשמעותית סביבם גורמת להם לתחושת ביטחון והם משוכנעים שהצעדה והאווירה העוינת לא יגלשו לתוך האולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully